حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس:

بصیرت ملت ایران نقشه‌های دشمنان را نقش‌بر‌آب کرد

بصیرت ملت ایران نقشه‌های دشمنان را نقش‌بر‌آب کرد

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که دشمن در اغتشاشات سال‌های گذشته که جنگ ترکیبی بوده با شکست مواجه شد بصیرت مردم بود

علیرضا احمدی‌منش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در این چهل و چند سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن تمام توان و روش‌هایش را برای به‌زانودرآوردن انقلاب به کار گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد، از اغتشاشات اول انقلاب و فعال‌کردن گروه‌های معاند گرفته تا جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی بر ملت ایران وارد کرد؛ دشمن‌رو به جنگ ترکیبی کرد تا از این طریق به خواسته‌های پلید خود برسد.


دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به دلایل شکست امپراتوری دروغ در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که دشمن در اغتشاشات سال‌های گذشته که جنگ ترکیبی بوده با شکست مواجه شد بصیرت مردم بود.

 

احمدی‌منش سپس اضافه کرد: قاطبه ملت وارد این جریان نشدند و عده قلیلی که وارد شدند افرادی معاند و مغرض و گروهی هم جاهل به موضوع بودند و دچار احساسات زودگذر شدند که با گذر زمان خودشان نیز متوجه عملکرد خود و پشیمان شدند و با رأفتی که جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب داشتند و با درایت قوه قضائیه، اکثر آنان به دامان انقلاب بازگشتند.

وی مطرح کرد: قوه قضائیه سعی کرد در اغتشاشات علاوه بر اینکه تمام مسائل امنیتی و اجتماعی را در نظر بگیرد در اعمال قوانین بی‌طرفی خود را به کار بگیرد تا مجازات‌ها را بر اساس آنچه قانون و عملکرد افراد بر اساس میزان جرم اعمال کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در ادامه تأکید کرد: اما در نهایت با توجه به اینکه بسیاری از اینها فریب‌خورده‌هایی بودند که فرزندان این نظام و انقلاب بودند؛ برای همه آنها تقاضای عفو داده شد و مقام معظم رهبری در اقدامی پدرانه و انقلابی همه آنها را عفو کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از