حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

بسیج برطرف‌کننده مشکلات است

بسیج برطرف‌کننده مشکلات است

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج رفع کننده مشکلات است و هرجایی که مشکل یا بحرانی باشد فکر بسیجی می‌آید و این مشکلات را برطرف می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، سردار هدایت‌الله امیری در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان رودان به ظرفیت‌های عظیم نیروی بسیج مردمی در کشور اشاره و اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب در همه عرصه‌ها و میدان‌های کشور حضوری به‌موقع و قدرتمندانه و عزتمندانه داشته است.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان کرد: ما اراده کردیم با توکل بر خدا برای آزادی و کرامت تا آخرین قطره خون در مقابل استکبار بایستیم چراکه می‌خواهیم عزیز و سربلند بمانیم و این شأن ملت ایران و امت اسلامی است.


وی از حمایت معنوی بسیجیان رودان از مردم مظلوم غزه نیز تشکر کرد و افزود: آنان امروز مورد ظلم قرار دارند و اگر از خود دفاع کنند، در این دفاع هم باز بعضی افراد شبهه ایجاد می‌کنند در حالی‌که بالاترین عدالت دفاع از خود است.


سردار امیری ادامه داد: امروز ایران تکیه‌گاه همه آزادی‌خواهان و ستم‌دیدگان جهان است و اگر نترسیم که نترسیدیم، همه نقشه‌ها و خواب‌های آشفته دشمن بر باد و مهر باطل می‌خورد.


وی تصریح کرد: بسیج رفع کننده مشکلات است و هرجایی که مشکل یا بحرانی باشد فکر بسیجی می‌آید و این مشکلات را برطرف می کند و این قشر یک نعمت الهی می‌باشد که خداوند به کشور ما عطا کرده است.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مردم ما اطلاع دارند که اگر در یک مکانی سیل یا زلزله ای اتفاق افتاد، این بسیجی‌ها هستند که در اولین ساعات به محل رفته و به کمک مردم می شتابند و تا آخرین لحظات بدون هیچ چشم‌داشتی در آنجا خدمت می‌کنند.


سردار امیری ضمن تشکر از حضور بسیجیان در همایش اقتدار شهرستان رودان خاطر نشان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج امید ملت ایران است و اتفاقا هم امید ما هم هست و خودمان را خدمت‌گذار بسیج می دانیم و اگر جایی مشکلی رخ دهد، خیال‌مان راحت است که نیروی بسیج با روحیه بالا جهت خدمت به مردم وجود دارد و در بحث دفاعی، فرهنگی، بحرانی و هر موضوعی که وجود داشته باشد، یقین داریم که نیرویی عظیم مردمی که بسیج است وارد می شود.


در پایان این مراسم، به نمایندگی از تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء شهرستان رودان تجلیل شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از