حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

بزرگداشت شهدای‌خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در حاجی‌آباد

بزرگداشت شهدای‌خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در حاجی‌آباد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن امامزادگان سید محمد و سید امیرنظام الدین علیهم‌السلام حاجی‌آباد برگزار شد.

مهدی دُری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن امامزادگان سید محمد و سید امیرنظام الدین علیهم‌السلام شهرستان حاجی‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام مهدی دُری افزود: سخنرانی با موضوع جهاد تبیین، دکلمه خوانی و مدیحه‌سرایی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پولادی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد علیه‌السلام هرمزگان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش مسئولین جمهوری اسلامی ایران در تراز گام دوم انقلاب اسلامی بودند و می‌توان گفت که ما آن‌ها را از دست نداده‌ایم؛ بلکه به دست آورده‌ایم؛ چراکه این شهیدان خدمت، چراغ راه همه مسئولان ما در گام دوم انقلاب اسلامی خواهند بود و می‌توانند با الگو گرفتند از این شهیدان در این مسیر گام بردارند .
 حجت‌الاسلام موسی پولادی افزود: نیاز است که این‌چنین برنامه‌ها در تمام شهرهای استان استمرار داشته باشد؛ زیرا برگزاری این برنامه‌ها که به یاد و نام شهدا است بستر تبیین راه شهدای خدمت را فراهم خواهد کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از