حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

رئیس هیئت بسکتبال میناب خبر داد:

برگزاری کلاس داوری و مربیگری در میناب

برگزاری کلاس داوری و مربیگری در میناب

رئیس هیئت بسکتبال میناب ازبرنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری بسکتبال ویژه آقایان و بانوان در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ محمد سالاری میری در حاشیه جلسه اعضای هیئت رئیسه بسکتبال میناب گزارشی از عملکرد سه ماهه این هیئت ارائه کردند.


سالاری میری اظهار کرد: باتوجه به پتانسیل قابل توجه بسکتبال میناب دررده سنین مختلف همچون نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دختران و پسران، برنامه‌ریزی استعدادیابی از مدارس و دانشگاه‌ها و دیگر بخش‌ها در حال انجام است و کشف استعدادهای بسکتبال شهرستان آغاز شده است.


وی افزود: درسه ماه سال جاری، بیش از ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس سطح شهرستان در طرح استعدادیابی بسکتبال شرکت کردند.


سالاری میری خاطرنشان کرد: بکارگیری عملی تجربیات و نظرات پیشکسوتان بسکتبال شهرستان در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها و مسابقات پیش رو بسیار مهم و کلیدی خواهد بود و از عموم پیشکسوتان برای پیشرفت و توسعه بسکتبال شهرستان میناب طلب یاری می‌کنیم.


وی بیان داشت: از دیگر سیاست‌های اصلی هیئت بسکتبال شهرستان میناب توجه ویژه به جوانان علاقمند و مجرب علمی و فنی در حوزه بسکتبال خواهد بود و باتوجه به تجربیات بسیار مثبت از بکارگیری جوانان قطعاً شاهد رشد و شکوفایی چشمگیر بسکتبال شهرستان میناب و به طبع در سطح استان خواهیم بود.


رئیس هیئت بسکتبال شهرستان میناب تشریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان میناب در کلیه پایه‌ها با استفاده از مربیان مجرب در دست تدوین است و قطعاً در حوزه مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان پیشرفت‌های ملموسی را شاهد خواهیم بود.


وی از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت بسکتبال هرمزگان، رئیس اداره ورزش و جوانان میناب در جهت رشد و توسعه ورزش بسکتبال میناب تقدیر کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه دبیر هیات بسکتبال میناب اعضای هیئت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه کردند.

 

در پایان، مصطفی بهلولی به عنوان رئیس کمیته انضباطی هست بسکتبال میناب معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از