حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در هرمزگان

برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در هرمزگان

مراسم جشن نیکوکاری با شعار عید همدلی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در دبستان دخترانه دانا برگزار شد.

به گزهرش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عیسی زارعی گفت: جشن احسان و نیکوکاری با شعار عید همدلی در سراسر استان هرمزگان به صورت نمادین در دبستان دخترانه دانا با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد. 

زارعی با اشاره اینکه امیدواریم فرهنگ سازی خیر و احسان در بین کودکان و نوجوانان نهادینه شود، افزود: کمک‌های که توسط دانش آموزان و مردم نیک اندیش در عرصه جشن نیکوکاری جمع آوری می‌شود با اولویت دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند در جشن نیکوکاری با کد دستوری ۸۸۷۷*۷۶۱#* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در جشن نیکوکاری مشارکت داشته باشند.

۴۳۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم گفت: هر ساله جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون۴۳۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند، افزود: سه هزار ۵۰۰ مدرسه در سطح استان هرمزگان داریم و امسال نیز در جشن نیکوکاری کمک‌ها و هدایا به دانش آموز نیازمند با اولویت همان مدارس که جمع آوری شده توزیع می‌شود.

غیبی تصریح کرد: همچنین اگر مدرسه‌ای دانش آموز نیازمند نداشته باشد می‌تواند با هماهنگی به سایر مدارس که نیازمند هستند، کمک‌ها و هدایای جشن نیکوکاری توزیع کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از