حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/04/11 | 2024/07/01

Logo

مدیر مرکز راهبری سازمان تبلیغات اسلامی:

برگزاری انتخابات پرشور، مستلزم امیدآفرینی است

برگزاری انتخابات پرشور، مستلزم امیدآفرینی است

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشکلات مالی، دلیل عدم شرکت در انتخابات نیست، باید روحیه امیدآفرینی در جامعه ایجاد گردد.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سارا طالبی، صبح امروز در سفری به جزیره قشم، از کارگاه خیاطی مستقر در هیأت مذهبی حضرت معصومه(س)، خانه جوانان خانم برمه فعال اجتماعی اهل سنت و همچنین موسسه قرآنی لافت بازدید بعمل آورد.

در ادامه این سفر، بانوان فعال قشمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در نشستی با مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، گزارشات و مسائل جزیره در حوزه‌های مختلف مطرح شد.

طالبی در این نشست تأکید کرد: از گردشگری به‌عنوان یک فرصت، به نحو احسن استفاده شود و آسیب‌ها نیز با کمک مردم و مسئولان حل و فصل گردد.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، خطاب به بانوان قشمی، با تأکید بر پررنگ کردن صنایع دستی و غذاهای محلی جزیره قشم، تصریح کرد: استفاده از صنایع دستی و همچنین غذاهای محلی در زندگی‌شان استفاده کنید، چراکه کمرنگ شده است.

وی سپس بر شناسایی و تجلیل از بانوان شاخص و فعال قشمی تأکید کرد و افزود: ضمن شناسایی بانوان موفق، امر مهم روایتگری از آنان و تهیه مستند نیز بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا در سطح جهانی، معرفی شوند.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: برخی، رغبتی به شرکت در انتخابات ندارند و این به دلیل مشکلات مالی نیست بلکه ناامید هستند که باید روحیه امیدآفرینی در مردم ایجاد و تقویت شود.

برگزاری دوره آموزشی سیره نبوی ویژه فعالان فرهنگی تشیع و اهل سنت، تقویت زنان فعال و تشویق آنان، توانمندسازی بانوان، ایجاد تشکیلات منسجم بانوان و انجام کارهای تشکیلاتی، تشکیل هسته‌های روایت، برگزاری کارگاه مهارت‌های گفتگو برای تمامی اقشار، ایجاد جریانات همدلانه، از مواردی بود که در جریان سفر مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به قشم مورد تأکید قرار گرفت.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی سپس در کارگاه محله بوستان هیأت مذهبی حضرت معصومه (س) حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های بانوان در این کارگاه قرار گرفت که پس از گفتگو با بانوان قشمی، قول مساعد داد با اعطای تسهیلات، کارگاه خیاطی آنان توسعه یابد و سپس مسائل و مشکلات آنان مرتفع، و کارگاه تجهیز گردد.

انتهای خبر/

برگزاری انتخابات پرشور، مستلزم امیدآفرینی است
برگزاری انتخابات پرشور، مستلزم امیدآفرینی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از