حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

یادداشت؛

برای امنیت

برای امنیت

درب شهادت بر روی کارکنان فراجا همچنان باز است و روز گذشته نیز گلی دیگر از باغستان مدافعان نظم و امنیت در تصادف با قاچاقچیان به شهادت رسید تا به همرزمان شهید خود بپیوندد.

به گزارش خبرنگار حوزه  اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان ایران اسلامی موج می‌زند و در مقابل زورگویان ایستادن را از رهبر کبیر انقلاب آموخته‌اند؛ درس آزادی و مقابله با زورگویان را چه زیبا امام خمینی(ره) با ایستادن در مقام رژیم شاهنشاهی به ما آموختند.

امام خمینی(ره) با تحمل چه رنج‌هایی برای رسیدن به خواسته خود ایستاد و مردم نیز او را یاری کردند و انقلاب اسلامی را به دست آورند.

از هنگامی که انقلاب ما به پیروزی رسید ایستادگی در مقابل دشمنان این مرز و بوم تمام نشد بلکه آنها با راه‌اندازی جنگ دفاع مقدس به خیال خودشان به دنبال شکست آرمان‌های انقلاب بودند؛ اما چه می‌دانستند که مردم ایران اسلامی تا پای جان برای امنیت و دفاع از کشور ایستاده‌اند.

مردم ایران اسلامی که درس شهامت را خوب از امامین انقلاب فرا گرفته‌اند در مقابل زورگویان و تخطی‌گران از قانون شجاعانه می‌ایستند و برای دفاع از این مرز و بوم سر از پا نمی‌شناسند.

یکی از ارگان‌هایی که شبانه روز در تلاش هستند تا خدشه‌ای برای امنیت مردم وارد نشود کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است؛ سبزپوشان جان بر کفی که برای امنیت کشور از جان شیرین خود نیز می‌گذرند.

نیروهای مقتدر فراجا شب و روز، گرما و سرما را نمی‌شناسند فقط می‌دانند برای نظم و امنیت مردم ایران زمین باید جانانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاد.

هرمزگان که در جنوبی‌ترین نقطه کشور قرار دارد با همجواری با دو دریای بزرگ خلیج فارس و دارا بودن مرز آبی با سایر کشورها استانی استراتژیک در کشور محسوب می‌شود که برای حفظ امنیت آن نیروی‌های انتظامی، مرزبانی، سپاه و ارتش و... همه در دست یکدیگر داده‌اند.

کارکنان فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز برای حفظ امنیت استان مرد میدان‌ها شده‌اند و تا پای جان ایستاده‌اند که سند آن شهدایی است که تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند.

شهدای هرمزگان که سردمداران مبارزه با قاچاق و برخورد با خلافکاران بودند هر کدامشان در حیطه خدمت خود نامشان لرزه بر تن خلاف‌کاران می‌انداخت؛ از شهید پرکاس رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی گرفته تا شهید مریدی‌زاده رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان رودان هرکدامشان نام و حضورشان در منطقه خدمتیشان عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده بود.

درب شهادت بر روی کارکنان فراجا همچنان باز است و روز گذشته نیز گلی دیگر از باغستان مدافعان نظم و امنیت در تصادف با قاچاقچیان به شهادت رسید تا به همرزمان شهید خود بپیوندد.

شهید جاسم حسینیان مأمور پلیس راه میناب – جاسک در ایست و بازرسی گودو خدمت می‌کرد که ماشین قاچاقپیان به صورت عمدی این شهید والامقامم را زیر می‌گیرد.

یادداشت به قلم سمیه اسپید فعال رسانه‌ای هرمزگان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از