حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

رئیس دانشگاه پیام‌نور بندرخمیر:

با وحدت در انتخابات از اختلافات دوری کنیم

با وحدت در انتخابات از اختلافات دوری کنیم

رئیس دانشگاه پیام‌نور بندرخمیر گفت: در این برهه حساس و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری با ایجاد وحدت رویه از دامن‌زدن به اختلافات دوری کنیم.

یوسف محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: امروزه ما مکلفیم در هر لباس و هر شغلی هستیم، از اختلاف و افتراق احتراز کنیم، چرا که این روند در به هدردادن خون فرزندان اسلام منجر می‌شود. وحدت دولت و ملت و انسجام اجزا و عناصر گوناگون دولت با یکدیگر، وحدت گرایش‌های سیاسی و احزاب با وجود اختلاف سلیقه، از جنبه‌های مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
 
وی بیان کرد: شهید رئیسی یک الگوی تمام‌عیار دولت مردمی و انقلابی، وحدت و انسجام در دولت، مجلس و تمام دستگاه‌ها را بسیار مهم می‌دانستند. وی در حضور کارگزاران سیاسی دولت بیان کردند: تلاش کنیم که وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و مطلقاً دچار حاشیه‌سازی نشوید. 
 
 رئیس دانشگاه پیام‌نور بندر خمیر گفت: نشاط سیاسی لازم است، اما نزاع سیاسی هرگز. نزاع، تخریب و اتهام شایسته نظام اسلامی نیست و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، برکت انقلاب را از بین می‌برد و ضرورت و وفاداری به شعارها و مواضع اصولی انقلاب و تبیین دیدگاه‌های دشمنان داخلی و خارجی و لزوم شفاف گری صریح در مقابل آنان، در جهت عینیت‌بخشیدن به وحدت ملی باید در جایگاه حقیقی خود محکم بایستیم و با در دست‌گرفتن ابتکار عمل با یکدیگر گرد هم آییم و با تکرار اصول مشترک و تأکید بر خط امام، مخالفین نظام مقدس را منزوی و مرزهای خود را با آنان کاملاً مشخص کنیم.
 
 محمودی تأکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بر وحدت ملی تأکید دارند، زیرا که امنیت هم ناشی از وحدت است و نبود وحدت، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد. در سخنانی شهید رئیسی اظهار کرد: باید به آنچه در مقابل ما قرار گرفته و نمی‌خواهد کشور رشد کند، نگاه کنیم. آن‌ها نمی‌خواهند کشور رشد کند و به قله برسد. با نگاه به این موارد باید باز نگاهی در خود و تلاش خود داشته باشیم؛ بنابراین این همان نگاه تحولی است، نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب. 

وی ادامه داد: آیت‌الله شهید رئیسی تأکید می‌کرد: دشمن در تمام عرصه‌ها تلاش می‌کند که جمهوری اسلامی موفق نشود، اما خداوند به برکت اخلاص مردم، نفس خانواده شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه، تفضل کرده که کشور به‌پیش رود؛ رئیس‌جمهور شهید با عنایت به اینکه رضایت پروردگار بسیار مهم است، همواره بیان می‌کرد: رضایت مردم زمینه رضایت پروردگار است. 
 رئیس دانشگاه پیام‌نور بندرخمیر افزود: باید کارها به‌گونه‌ای باشد که رضایت مردم فراهم شود، بنابراین مردمی‌سازی یعنی آسان‌کردن و تسریع زمینه حضور و انسجام مردم در عرصه‌های مختلف است؛ شهید رئیسی به این موارد اهمیت می‌دادند که یکی از سکوهای پرش و قرب الی الله، خدمت به مردم است. 
 خداوند متعال این زمینه را فراهم کرده است که با خدمت به مردم به قرب الی الله دست یابیم. 

محمودی تصریح کرد: در روایات هیچ امری بعد از انجام واجبات و ترک محرمات برای قرب به پروردگار بهتر از گره‌گشایی از زندگی مردم وجود ندارد و وفاق بین آحاد مردم و سیاسیون از مولفه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی، حرکت جهادی با نگاه به حل مسئله همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران را می‌طلبد. 

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید در تاریخ - ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ - در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، بیان کرد: باید نگاه تحول‌گرا داشته باشیم و از وضع موجود به وضع مطلوب حرکت کنیم. ما برای انجام خدمت باید به نیازهایی که امروز کشور دارد و به ظرفیت‌هایی که برای رفع نیازها وجود دارد، نگاه کنیم و به‌دوراز هرگونه تفرقه و اختلاف در جهت پیشرفت و رسیدن به مرحله ترقی گام نهیم. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور بندرخمیر خاطرنشان کرد: در این برهه حساس و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری با ایجاد وحدت رویه از دامن‌زدن به اختلافات دوری کنیم و در فضایی مملو از سلامت و صلابت و امنیت زمینه دلسردی گروه‌های مخالف و معاند را فراهم کنیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از