حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

هیئت تکواندو هرمزگان برگزار کرد؛

بازدید تکواندوکاران از موزه‌های مردم‌شناسی

بازدید تکواندوکاران از موزه‌های مردم‌شناسی

هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی، تکواندوکاران هرمزگان در موزه بزرگِ مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس گِرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از صبح ساحل، زهرا جامعی مسئول کمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان هرمزگان گفت: هم‌زمان و با فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی و به همت کمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان هرمزگان، نمایندگان تکواندو بخش آقایان و بانوان با حضور اساتید و خانواده‌ها، برای اولین‌بار در استان و به جهت بازدید یک‌روزه و گرامیداشت روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی، در موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس گردهم آمدند.

 
 زهرا جامعی گفت: بازدید از موزه‌های مردم‌شناسی منجر به شناخت و آگاهی هرچه بیشتر و عمیق‌تر نسل جوان با آداب، فرهنگ، رسوم و سبک زندگی مردم یک منطقه از زمان گذشته تا حال حاضر می‌شود که باتوجه‌به فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی، برخود لازم دانستیم جامعه تکواندو هرمزگان را برای اولین‌بار در یکی از موزه‌های بزرگ مردم‌شناسی ایران یعنی موزه بزرگ مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس که هر گردشگری را به جهت بازدید به خود جلب می‌کند، گردِ هم آوردیم. مسئول کمیته فرهنگی هیئت تکواندو هرمزگان گفت: این اولین بازدیدِ گروهی تکواندوکاران از موزه مردم‌شناسی بود و ما به دنبال رقم‌زدن اولین‌ها و باکیفیت‌ترین‌ها به‌ویژه ماندگارترین و تأثیرگذارترین اقداماتِ فرهنگی برای تکواندوکارانمان در کنار توجه به مسائل حرفه‌ای ورزشی آنان هستیم.

 
 زهرا جامی بیان داشت: پیش‌ازاین نیز برای اولین‌بار در استان، اولین گردهمایی تکواندوکاران استان در طی دو نوبت در سینمای ستاره شهر بندرعباس بود که به نوبه خود در منطقه و استان برای اولین‌بار انجام و مورد استقبال همگان قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از