حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

یادداشت؛

ایستاده؛ مانند کوه استوار

ایستاده؛ مانند کوه استوار

استان هرمزگان که در منطقه‌ای استراتژیکی قرار دارد؛ در فرماندهی انتظامی آن مردانی استوار مانند کوه وجود دارد که قاچاقچیان و سوداگران مرگ با شنیدن اسمشان لرزه بر تن آنها می‌افتد.

به گزارش شبکه‌ اطلاع‌رسانی هرمز؛ هر ساله سیزدهم تا بیستم مهرماه که فرا می‌رسد نوبت به گرامی داشت رشادت‌های جان‌برکفانی می‌شود که در عرصه امنیت و آرامش جامعه قدم نهاده‌اند؛ آری برداران و خواهران شاغل در فراجا که آسایش خود را فدای آسایش مردم می‌کنند.

 

امنیت و آرامش دو دُر گران‌بهایی است که امروزه در جامعه وجود دارد و همه آن را مرهون از خودگذشتگی‌های مأموران انتظامی هستیم؛ سبزپوشانی که دختران و پسران این سرزمین را فرزندان خود می‌پندارند و برای آرامش آنها حاضر هستند از جان شیرین خود بگذرند.

 

سند پر افتخار از خودگذشتگی مأموران انتظامی را می‌توان ۵۲ شهیدی نام برد که در سال جاری از جان خود برای امنیت پایدار کشور گذشتند و چه شیرین با خدای خود معامله کردند. استان هرمزگان که در منطقه‌ای استراتژیکی قرار دارد؛ در فرماندهی انتظامی آن مردانی استوار مانند کوه وجود دارد که قاچاقچیان و سوداگران مرگ با شنیدن اسمشان لرزه بر تن آنها می‌افتد.

 

 شهید پرکاس که مردی از جنس دریا بوده هرگاه اسمش در دریا برده می‌شد لرزه بر تن قاچاقچیان می‌افتاد؛ شهید مریدی زاده که امان را از قاچاقچیان مواد مخدر حوزه شرق هرمزگان گرفته بود، شهید پناهی که قاچاقچیان بندرعباس را در تنگنای شدید قرار داده بود همه اینها تنها نمونه‌ای از بزرگ‌مردان هرمزگانی هستند که جانانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده‌اند.

 

 از ابتدای سال جاری تاکنون هرمزگان 5 شهید تقدیم این مرزوبوم کرده تا با خون پاک این شهدا درخت تنومند انقلاب و امنیت پایدارتر از گذشته باقی بماند و از جاری‌شدن خون این شهدا بزرگ‌مردان دیگری رشد و پرورش‌یافته‌اند که عرصه را بر قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده‌اند.

 

رشادت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی در دریا و خشکی؛ مانند موجی برای مخلان امنیت خروشان و پرتلاطم و برای مرزنشینان فروتن هستند.

 

بی‌شک امنیت در گروه تعامل خوب بین مرزنشین و مرزبان است که خدا را شاکریم در جنوبی‌ترین نقطه کشور در استان هرمزگان این وحدت و انسجام برای امنیت در آحاد جامعه حاکم است.

 

 سبزپوشان نیروی انتظامی از شمالی‌ترین نقطه هرمزگان، شهرستان حاجی‌آباد گرفته تا عمق دریای خلیج‌فارس و عمان استوار ایستاده‌اند تا امنیتی که در کشور حاکم است پایدار بماند.

یادداشت به قلم: سمیه اسپید فعال رسانه‌ای هرمزگان

 

 انتهای یادداشت/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از