حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

انهدام باند ۵ نفره سارقان حرفه‌اي

انهدام باند ۵ نفره سارقان حرفه‌اي

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و انهدام باند حرفه اي سارقان مغازه و کشف اموال مسروقه در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار علي اکبر جاويدان در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه با شيوه و شگرد تخريب کرکره‌هاي برقي و سرقت لوازم و کنسول‌هاي بازي رايانه‌اي و تلويزيون موجود در مغازه‌ها موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

 وي افزود: کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي و تلاش شبانه‌روزي کليه اعضاي اين باند سابقه دار که پس از دريافت مرخصي از زندان در فرصت‌هاي مناسب بدون بجا گذاشتن کوچکترين آثار و علائم اقدام به سرقت مي‌کردند را شناسايي کردند.

 اين مقام انتظامي استان بیان کرد با تلاش‌هاي تکميلي انجام شده سر باند سارقان که از سارقين سابقه دار بود شناسايي و در يک عمليات ضربتي و پليسي در مخفيگاهش دستگير و با همکاري اين متهم چهار نفر ديگر از همدستان وي نيز شناسايي ودر عملياتي ديگر دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر‌نشان کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي‌هاي فني بعمل آمده به پنج فقره سرقت مغازه تاکنون اقرار و معترف شدند که در بازرسي از مخفيگاه آنان کليه اموال مسروقه کشف به مالباختگان تحويل گرديد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از