حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/04/16 | 2024/07/06

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید اعمی؛

انقلابی بودن خود را حفظ کنید

انقلابی بودن خود را حفظ کنید

شهيد حسن اعمي برنطين در وصيت‌نامه خود خطاب به خانواده‌اش نوشته است: انقلابي بودن خود را حفظ كنيد و خود را براي مبارزه با آمريكا آماده سازيد.

شهيد حسن اعمي برنطين يادگار يكم دي ماه سال 1335 در روستاي برنطين از توابع شهرستان رودان به دنيا آمد.

يادگار حيدر و فضه تا دوم ابتدايي تحصيل كرد و همراه پدر به كار كشاورزي مشغول شد.

زماني كه رژيم بعثي صدام برضد ايران جنگ تحميلي به راه انداخت وي 24 ساله بود و طاقت نشستن در خانه را نداشت.

عشق به امام خميني(ره) و وطن كه در وجود حسن موج مي زد او را راهي جبهه ها كرد و در همين راه نيز آسماني شد.

وي 15 ارديبهشت سال 61 نيز براثر اصابت تركش به سر، پا و دست ها در منطقه شلمچه به شهادت رسيد و پيكر پاكش در روستاي برنطين به خاك سپرده شد.

شهيد حسن اعمي 23 روز قبل از آسماني شدنش وصيت نامه اش را با آيه 169 سوره آل عمران و با عنوان 'سلام به امام امت خميني بت شكن'، آغاز كرده و آورده است: سلام بر امام خميني كه بادم مسيحايي خويش ما را رهنمون ساخت تا پروانه جبهه ها بشويم و به هل من ناصر ينصرني حسين(ع) لبيك گوييم و ادامه دهنده راه حسين(ع) وشهداي اسلام باشيم.

وي در ادامه وصيت نامه اش نوشته است: اين جانب پيامي دارم به ملت شهيد پرور ايران كه اي ملت! امام خميني را تنها نگذاريد و در جبهه و پشت جبهه اين انقلاب را ياري كنيد تا اين انقلاب متصل به انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) شود.

اين شهيد دوران دفاع مقدس دروصيت نامه خود در پيام ديگري بر انقلابي بودن خانواده اش تاكيد كرده و افزوده است: در مرگ من صبر و استقامت داشته باشيد و مردم را راهنمايي كنيد و براي مبارزه با آمريكا خود را آماده سازيد.

شهيد اعمي در پايان وصيت نامه اش تقاضا دارد كه به وصيت نامه اش عمل شود و اگر شد ، جنازه اش را در زادگاه خودش برنطين در حسينيه كلات دفن كنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از