حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد:

جبهه مقاومت الگوگرفته از تفکر بسیجی است

جبهه مقاومت الگوگرفته از تفکر بسیجی است

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اهمیت و وسعت تفکر بسیجی گفت: جبهه مقاومت از تفکر بسیجی الگو گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه حاجی‌آباد اظهار کرد: در هفته بسیج قرار داریم، این هفته مبارک، نورانی و ارزشمند را خدمت تمامی بسیجیان عزیز تمامی کسانی که خالصانه زحمت می‌شکند تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد افزود: هر کسی در این وادی خالصانه و روی انسانیت کار کند این یک بسیجی به تمام معناست.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری گفت: اعتقادات قوی داشته باشد، دلسوز نظام و انقلاب باشد . ولو اسمش و پرونده بسیجی نداشته باشد. البته می‌فرمایند نیروی مقاومت بسیج نماد این نهضت عظیم و عمومی فراگیر ملی است‌

وی ادامه داد: ویژگی بسیجیان عزیز از منظر امامین انقلاب ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اینگونه است که بسیجی برای تمام دنیا الگو شده است‌. لبنان، سوریه، یمن، عراق و جبهه مقاومت از بسیجیان ما الگو گرفته‌اند.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد افزود: یکی از ویژگی بسیجیان عزیز اخلاص است که اخلاص مهم‌ترین شرط عمل عبادی در پیشگاه خداوند متعال است، اگر ما می‌خواهیم عبادتمان قبول باشد باید اخلاص در عمل را زیاد بکنیم. امام راحل در توصیف ویژگی بسیجیان می فرماید ، بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین و آخرین امضا نموده‌اند، امام راحل فرمودند «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند».

دری با بیان اینکه ویژگی دیگر بسیجیان خدا محوری و ارتباط با خداست، گفت: ویژگی بعدی بسیجیان حاضر بودن آنها در تمامیه میدان‌های سخت است، به فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از