حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

همزمان با هفته بسیج؛

اقتدار بسیجیان از کرانه خلیج فارس مخابره شد

اقتدار بسیجیان از کرانه خلیج فارس مخابره شد

همزمان با هفته بسیج اقتدار و شکوه بسیجیان در جاجای‌ هرمزگان به جهانیان مخابره شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج در جای‌جای هرمزگان شیعه و سنی با ایجاد موج همدلی در رزمایش اقتدار بسیجیان شرکت کردند.

اقتدار بسیجیان از کرانه خلیج فارس مخابره شد



بسیج در مقابل دشمنان با خشم و در مقابل دوستان با رحمت عمل می‌کند

سجاد دهقانی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: به مناسبت سالروز تشکيل بسیج مستضعفان در پنجم آذر ماه، همایش شکوه و اقتدار بسیجیان در سه بخش مرکزی ،فارغان و احمدی شهرستان‌ حاجی آباد با حضور سه هزار نفری بسیجیان از اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

سردار هدايت‌الله امیری جانشين فرمانده‌ سپاه امام‌سجاد علیه السلام هرمزگان در همایش شکوه و اقتدار بسيجيان در شهرستان حاجی‌آباد گفت: بسیج تفکر استقامت و مقاوت در برابر ظلم است و این تفکر نابود شدنی نیست و با ایستادگی و مقاومت بسیجیان در کنار ملت ایران اسلامی، دشمنان هیچ‌گاه نتوانستند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

سردار امیری گفت: بسیج در مقابل دشمنان با خشم و در مقابل دوستان با رحمت و مهربانی عمل می‌کند و در واقع بسیج یک الگو برای تمام کسانی است که می‌خواهند با ظلم مبارزه کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: رمز پیروزی بسیجیان این است که گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و هیچ‌گاه ولایت فقیه و رهبری را تنها نمی‌گذارند و در شرایط سخت از جان و مال خود برای دفاع از اسلام و ملت ایران می‌گذرند.

در پایان این همایش، از خانواده شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری و خانواده شهید محیط‌بان «محمد دهقانی» تجلیل شد.

اقتدار بسیجیان از کرانه خلیج فارس مخابره شد

مهدی دوستی روز جمعه در آئین اجتماع بزرگ بسیجیان بندرعباس با بیان اینکه بسیجیان ایران به تاسی از امام‌شان تفکر بسیج را به نقاط مختلف دنیا صادر کرده‌اند، افزود: باید سلام و درود فرستاد بر بسیجیان یمنی که گلوی کفر را در دریای سرخ گرفته‌اند و بسیجیان حزب‌الله و فلسطین که اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.


وی بیان کرد: همه مؤلفه‌های محور مقاومت برگرفته از فرمان پیر فرزانه قرن، امام خمینی کبیر است و درایت و تدبیر امام راحل موجب شده که امروز هر جا طاغوتی به خود جرأت عرض اندام داده، بسیجیان به مقابله با آن‌ها بپردازند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با توجه به اینکه نبرد خیر و شر یک نبرد دائمی است که از ابتدای خلقت وجود داشته است، اظهار کرد: خوشا به حال شما بسیجیان که در صف خیر قرار گرفته‌اید و برای از بین‌بردن شر تلاش می‌کنید.

وی تصریح‌ کرد: بسیج حضور خود را فقط محدود به عرصه‌های نظامی نکرده بلکه شما عزیزان همیشه در صف مردم بوده‌اید و هیچ بحرانی را نمی‌شود یافت که بسیج در رفع آن حضور فعال نداشته باشد.


رئیس شورای تامین استان هرمزگان ادامه داد: گرچه به لحاظ زمانی تولد بسیج بعد از انقلاب بوده اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نیز باید مدیون تلاش بسیجیان بدانیم.

وی با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، تاکید کرد: اتفاقات امروز در غزه علاوه بر اینکه خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که مجاهدان غزه یک تنه مقابل چه رژیم سفاکی ایستاده‌اند درس دیگری هم برای ما دارد، درسی که از تحولات اخیر گرفتیم این است که امام به ما گفت هیچگاه بر روی سلاحتان مذاکره و معامله نکنید و اگر به این درس عمل نمی‌کردیم امروز بلایی که بر سر کودکان مظلوم فلسطین می‌آید ممکن بود بر سر کودکان کشور ما بیاید.

امنیت امروز جامعه به برکت مجاهدت‌های بسیج و سایر نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این آیین بسیج را شجره‌ای طیبه معرفی کرد و گفت: بسیج از ابتدای تولدش منشا خیر، برکت و رحمت بوده و در هشت سال دفاع مقدس بسیج میدان دار عرصه‌های سخت نظام و انقلاب بود و امنیت امروز جامعه به برکت مجاهدت‌های بسیج و سایر نیروهای مسلح است.


سردار اباذر سالاری افزود: رشادت‌های بسیج موجب شد که مدال افتخار بر سینه این نهاد مقدس نصب شود و بعد از دفاع مقدس نیز همواره بسیج در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم و مسئولین خدمتگزاری کرده و در سیل، زلزله و فتنه‌ها در خط مقدم به ایفای نقش پرداخته است.

اقتدار بسیجیان از کرانه خلیج فارس مخابره شد

بسیج برطرف کننده مشکلات است

سردار هدایت‌الله امیری در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان رودان به ظرفیت‌های عظیم نیروی بسیج مردمی در کشور اشاره و اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب در همه عرصه‌ها و میدان‌های کشور حضوری به‌موقع و قدرتمندانه و عزتمندانه داشته است.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان کرد: ما اراده کردیم با توکل بر خدا برای آزادی و کرامت تا آخرین قطره خون در مقابل استکبار بایستیم چراکه می‌خواهیم عزیز و سربلند بمانیم و این شأن ملت ایران و امت اسلامی است.


وی از حمایت معنوی بسیجیان رودان از مردم مظلوم غزه نیز تشکر کرد و افزود: آنان امروز مورد ظلم قرار دارند و اگر از خود دفاع کنند، در این دفاع هم باز بعضی افراد شبهه ایجاد می‌کنند در حالی‌که بالاترین عدالت دفاع از خود است.


سردار امیری ادامه داد: امروز ایران تکیه‌گاه همه آزادی‌خواهان و ستم‌دیدگان جهان است و اگر نترسیم که نترسیدیم، همه نقشه‌ها و خواب‌های آشفته دشمن بر باد و مهر باطل می‌خورد.


وی تصریح کرد: بسیج رفع کننده مشکلات است و هرجایی که مشکل یا بحرانی باشد فکر بسیجی می‌آید و این مشکلات را برطرف می کند و این قشر یک نعمت الهی می‌باشد که خداوند به کشور ما عطا کرده است.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مردم ما اطلاع دارند که اگر در یک مکانی سیل یا زلزله ای اتفاق افتاد، این بسیجی‌ها هستند که در اولین ساعات به محل رفته و به کمک مردم می شتابند و تا آخرین لحظات بدون هیچ چشم‌داشتی در آنجا خدمت می‌کنند.


سردار امیری ضمن تشکر از حضور بسیجیان در همایش اقتدار شهرستان رودان خاطر نشان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج امید ملت ایران است و اتفاقا هم امید ما هم هست و خودمان را خدمت‌گذار بسیج می دانیم و اگر جایی مشکلی رخ دهد، خیال‌مان راحت است که نیروی بسیج با روحیه بالا جهت خدمت به مردم وجود دارد و در بحث دفاعی، فرهنگی، بحرانی و هر موضوعی که وجود داشته باشد، یقین داریم که نیرویی عظیم مردمی که بسیج است وارد می شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از