حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد:

افتتاح ۳۰پروژه محرومیت‌زدایی و آبرسانی در دهه‌ فجر

افتتاح ۳۰پروژه محرومیت‌زدایی و آبرسانی در دهه‌ فجر

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افتتاح ۳۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد، آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح جاده بین مزارع و بین روستایی و توزیع 650 سری جهیزیه را مهمترین اقدامات بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

 یاسین باوقار در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به لزوم جهاد تبیین اظهار کرد: تفکر و روحیه جهادی لازمه تبیین، تشریح و روشنگری است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افتتاح ۳۰ باب مسکن مدد جویان کمیته امداد، آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح جاده بین مزارع و بین روستایی در مناطق محروم و روستایی کوهشاه احمدی، طاشکوئیه، گنج، سیرمند، طارم بندرسیریک و سایر نقاط در سطح استان و افتتاح دو باب درمانگاه، توزیع بیش از ۶۵۰ سری جهیزیه بین زوجین جوان نیازمند همچنین توزیع بسته معیشتی و کولر را از جمله اقدامات در دستور کار بسیج سازندگی در دهه فجر عنوان و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اولویت‌های اجرایی در دهه فجر پربرکت انقلاب اسلامی در هرمزگان است.

باوقار بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در دهه فجر با اجرای برنامه‌های متعدد با محوریت خدمت‌رسانی به مردم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم جهت ترمیم و مرمت منازل نیازمندان، نشست‌های جهاد تبیین واقعیت‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را برای همگان به ویژه نسل جدید انقلاب بیان کنیم.

وی در ارائه خدمت به زندانیان و خانواده‌های آنان و همچنین فراهم نمودن زمینه آزادسازی آنان با همکاری بسیج وکلا تاکید کرد و افزود: ایجاد زمینه اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خاظرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد و شکست خوردنی نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از