حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

افتتاح واحد بسته‌بندی ۲۲۰۰ تُنی خرما
در حاجی‌آباد به بهره‌برداري رسید؛

افتتاح واحد بسته‌بندی ۲۲۰۰ تُنی خرما

مدیر جهاد کشاورزی حاجی‌آباد از افتتاح  سردخانه ۲۲۰۰ تُنی نگهداری و بسته‌بندی خرما همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، یعقوب محمد مرادی، گفت: واحد سردخانه و بسته‌بندی خرما به مناسبت هفته دولت در روستای معدنوئیه حاجی‌آباد با حضور فرماندار شهرستان، ریاست دادگستری شهرستان، مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و سایر مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این سردخانه ۲۲۰۰ تنی نگهداری و بسته‌بندی خرما با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال در روستای معدنوئیه شهرستان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سردخانه، برای ۱۵ نفر زمینه اشتغال مستقیم و برای ۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شد.

محمدمرادی بیان داشت: راه‌اندازی این واحد تولیدی با ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

مجید کمالی، نیز گفت: با افتتاح این واحد مجموع سردخانه‌‌های فعال حوزه این شهرستان به ۳۴ واحد سردخانه فعال با ظرفیت ۱۹۶۰۰ تن و ظرفیت جذب واحدهای صنایع تبدیلی شهرستان به میزان ۱۹۷ هزار تن رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از