حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/17 | 2024/05/06

Logo

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

فرمانده پرافتخار ناوگروه سربلند و پراقتدار ۸۶ نیروی دریایی ارتش در مراسمی در بندرعباس مفتخر به دریافت شال و بازوبند پهلوانی شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ؛به نقل از فارس؛ در مراسمی در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، به امیر دریادار دوم فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شال و بازوبند پهلوانی اعطا شد.

در این مراسم همچنین به مهدی دوستی استاندار هرمزگان،  جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و استاد خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه نهم شکاری نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

خلبان اردشیر مقدم از خلبانان نامدار هواپیمای اف 4 کشورمان است که تاکنون دهها خلبان را نیز در ساختار نیروی هوایی همیشه قهرمان ایران اسلامی پرورش و تربیت داده است.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با اشاره به نقش ورزش پهلوانی در بالندگی وجودی سربازان و افسران نیروی هوایی، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.رییس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران به قلب رژیم غاصب صهیونیستی نیز به عنوان اقدامی شجاعانه و پهلوانانه یاد کرد که اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از