حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده سپاه ناحیه رودان خبر داد:

اعزام ۷۵ دانش‌آموز رودانی به اردوی راهیان نور

اعزام ۷۵ دانش‌آموز رودانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه رودان از اعزام ۷۵ دانش‌آموز دختر شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به تمام مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان خبر داد.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی هرمز اظهار کرد: اولین گروه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی بسیجی در سال ۱۴۰۲ با اعزام دو دستگاه اتوبوس از شهرستان رودان صورت پذیرفت.

فرمانده سپاه ناحیه رودان عنوان کرد: ظهر امروز تعداد ۷۵ نفر از دانش آموزان دختر رودانی در پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه شهرستان به مدت ۶ روز به به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: هدف از این اردو، آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

سالاری ادامه داد: باید با اعزام  نسل جوان و آینده‌سازان میهن اسلامی به مناطق جنگی آن‌ها را با فرهنگ صبر، ایثار، استقامت، فداکاری و از خودگذشتگی آشنا کنیم تا  توشه‌ای از این مکان‌های متبرک به نفس و خون شهدا برگیرند و ادامه‌دهنده راه آنان در فردای کشور باشند.

وی اردوی راهیان نور را فرصتی برای دانش آموزان جهت درک بهتر دفاع مقدس دانست و بیان کرد: راهیان نور حرکت فرهنگی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است و دانش‌آموزان می‌توانند با الگو گرفتن از شهدا قدم در راه آنها بگذارند.

سالاری خاطر نشان کرد: یک دستگاه اتوبوس دیگر در روز سه شنبه ۲۳ آبان از بخش رودخانه به خوزستان اعزام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از