حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فعال انقلابی هرمزگان:

استکبارستیزی رسالت اصلی هر ایرانی است

استکبارستیزی رسالت اصلی هر ایرانی است

فعال انقلابی استان هرمزگان، استکبارستیزی و مقابله با ظلم را رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان دانست و گفت: ایرانیان فهیم و بابصیرت در ادوار مختلف زیر بار زور و پذیرش استکبار نرفته است.

محمد رزم فعال انقلابی استان هرمزگان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار هرمز، یوم اللّه ۱۳ آبان را یادآور حماسه‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: ۱۳ آبان را روز دانش‌آموز نامیدند تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش‌ناشدنی برای تمام دانش‌آموزان در سراسر گیتی باشد.

 

فعال انقلابی استان هرمزگان در ادامه افزود: دانش‌‌آموزان در روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموختند که باید بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق ازدست‌رفته خود را از چنگال استکبار و استعمار بازپس گیرند.

 

رزم از ۱۳ آبان به‌عنوان روز رسوایی آمریکا یاد و تصریح کرد: بی‌تردید فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دانش‌آموزان عزیز در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و باعث نابودی رژیم منحوس و وابسته به آمریکا شد

 

وی همچنین تأکید کرد: روز دانش‌آموز، فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار و صلابت همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و معلمان است.

 

این فعال انقلابی اذعان داشت: بنابراین روز ۱۳ آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان، فریاد ظلم‌ستیزی دانش‌آموزان و دانشجویانی است که نقش ماندگار خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان ساختند.

رزم ابراز داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم نام برده‌اند، انقلاب دومی که ریشه‌های انقلاب را گسترده‌تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه استکبارستیزی و مقابله با ظلم، رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان است، بیان داشت: ملت ولایت‌مدار، فهیم و بابصیرت ایران در ادوار مختلف، زیر بار زور و پذیرش استکبار نرفته است و این ایرانی نه‌تنها برای خود بلکه برای هیچ‌کسی در دنیا ظلم و استکبار را نمی‌پذیرد و تمام قد در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده و خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از