حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

استکبارجهانی و هم‌پیمانانش با تنفس مصنوعی زنده هستند

استکبارجهانی و هم‌پیمانانش با تنفس مصنوعی زنده هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: استکبار جهانی و هم‌پیمانانش هم اکنون با تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده نشان‌دادن آشوب در ایران هستند.

عطا ناوکی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌‌های مختلف نشانگر این است که همه قدرت‌های شیطانی و اربابان ترور و مستکبرین عالم از درون  پوچ و پوشالی هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تصریح کرد: با عنایت خداوند و بصیرت مردم در همراهی‌نشدن با اغتشاشات اخیر موجب شده دشمن همچون گذشته درمانده و ناکام باشد و استکبار جهانی و هم‌پیمانانش هم اکنون با تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده نشان‌دادن آشوب در ایران هستند.

 

ناوکی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز شاهد موج عظیمی از دانش‌آموزان و دانشجویان و...است که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند؛ دهه هشتاد و نودی‌ها امروز دانش‌آموزان سربلندی هستند که سرود سلام فرمانده را سر می‌دهند و با رهبری بیعت کرده‌اند.

 

وی با اشاره به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر آزادسازی ملت ایران عنوان کرد: تجربه ۴۲ساله انقلاب نشان‌دادن که مردم ایران سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند؛ ولی دست در دست بیگانگان نمی‌گذارند و مهربان‌تر از مادر نمی‌دانند.

 

وی تأکید کرد: امریکا جنایت‌کار و هم‌پیمانانش سلطه بر ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تصریح کرد: نظام اسلامی در فتنه‌های اخیر دسیسه‌های دشمنان را برای کشته‌سازی و ضربه‌زدن به ملت ایران را خنثی کرد.

 

ناوکی با اشاره حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهپیمایی روز قدس و... عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد و نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد.

 

وی گفت: دشمنان بدانند این انقلاب با رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که رهبری فرزانه و آگاه به کلیه مسائل است تا پرچم این کشور را به دست صاحب اصلی‌اش یعنی حضرت مهدی(عج) سپرده برساند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از