حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیر بنادر شرق هرمزگان اعلام کرد:

استقبال ۸۹ درصدی گردشگران از خور بندر تیاب

استقبال ۸۹ درصدی گردشگران از خور بندر تیاب

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان رفت وآمد مسافران و گردشگران در بنادر مسافری مرکز و گردشگری شرق این استان از ابتدای طرح تسهیل سفرهای نوروزی را بیش از 586 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه سال جاری در تشریح عملکرد بنادر مسافری و گردشگری شرق در نوروز ۱۳۰۳ اظهارکرد: ۵۸۶ هزار و ۸۱۶ مسافر و گردشگر از طریق این بنادر جابه‌جا شدند.‌

وی ادامه داد: در جزیره هرمز ۲۳۷هزار و ۱۶۳ مسافر و گردشگر و نیز ۲ هزار و ۸۶۱ تردد دریایی از ابتدای طرح تسهیل سفرهای نوروزی تا پایان طرح به ثبت رسید.

 به گفته مدیر بنادر شرق هرمزگان؛ بندر شهید حقانی با تردد ۳۱۵ هزارو ۳۴۷ مسافر و گردشگر به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز و بالعکس بیشترین میزان این جابجایی‌ها را به خود اختصاص داد.

 محمدحسینی گفت: در مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر به بندر شارجه نیز در ایام‌ تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی یک‌هزار و ۴۴۴ مسافر رفت‌وآمد کردند. 

 وی در خصوص گردشگری دریایی در این ایام نیز با اشاره با رفت‌وآمد ۳۹ هزارو ۶۸ گردشگر از خورهای تفریحی و گردشگری بنادر تیاب و جاسک، گفت: در این ایام بندر تیاب با ۸۹ درصد افزایش در رتبه نخست و جاسک با هشت درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در رتبه بعدی قرار گرفت.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از