حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان میناب:

استعدادیابی بسکتبال با جدیت دنبال می‌شود

استعدادیابی بسکتبال با جدیت دنبال می‌شود

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان میناب گفت: استعدادیابی رشته بسکتبال در رده‌های مختلف سنی در هر دو بخش دختران و پسران با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد سالاری میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : باتوجه به مدیریت جدید هیئت بسکتبال به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، تمام تلاش خود را برای برنامه‌ریزی و توسعه این ورزش به کار خواهیم گرفت تا شاهد ارتقای جایگاه بسکتبال میناب در عرصه‌های استانی و کشوری باشیم.


رئیس هیئت بسکتبال شهرستان میناب افزود: به‌کارگیری عملی تجربیات و نظرات پیش‌کسوتان بسکتبال شهرستان میناب در برنامه‌ریزی‌ها، اجرای برنامه‌ها و مسابقات پیشرو بسیار مهم و کلیدی خواهد بود و از عموم پیشکسوتان، برای پیشرفت و توسعه بسکتبال شهرستان طلب یاری داریم.

وی تصریح کرد: از دیگر سیاست‌های اصلی هیات بسکتبال شهرستان، توجه ویژه به جوانان علاقه‌مند، مجرب علمی و فنی در حوزه بسکتبال خواهد بود و باتوجه‌به کارگیری جوانان، قطعاً شاهد رشد و شکوفایی چشمگیر بسکتبال شهرستان میناب خواهیم بود.

سالاری میری تشریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان در کلیه پایه‌ها با استفاده از مربیان مجرب در دست تدوین است و قطعاً حوزه مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان پیشرفت‌های ملموسی را شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از