حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید بنی‌اسدی؛

ادامه‌دهنده راهم باشید

ادامه‌دهنده راهم باشید

شهید بنی‌اسدی از شهیدان دفاع مقدس استان هرمزگان در وصیت‌اش آورده‌ است: بعد از من ادامه‌دهنده راهم باشید و پاسدار خون شهیدانی باشید که در راه حفظ دین و این مملکت خودت خود را داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهباز بنی‌اسدی ۱۹ اسفند سال ۱۳۴۵ در روستای احمدی از توابع شهرستان حاجی‌آباد به دنیا آمد.

یادگار اسماعیل و فاطمه که عزم رفتن به جبهه‌های جنگ داشت تا چهارم متوسطه در رشته تجربی ادامه تحصیل داد و بعد از اتمام مدرسه تا چهارم متوسطه به عنوان یک بسیجی برای جبهه ثبت‌نام کرد و راهی منطقه‌های عملیاتی شد.

شهید بنی‌اسدی درحالی که ۱۷ سال بیشتر نداشت، هفتم آبان سال ۱۳۶۲ در منطقه پنجوین عراق براثراصابت ترکش آسمانی شد.

پیکر این شهید دوران دفاع‌مقدس در گلزار شهدای بندرعباس قراردارد.

شهید شهباز بنی‌اسدی دقیقاً هفتم مرداد ۶۲ حدود سه ماه قبل از شهادتش وصیت‌نامه‌اش را نوشته بود.

وی در ابتدای وصیت‌نامه‌اش که آن را با آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران آغاز کرده‌است: در این موقع از زمان که این سعادت را پیدا نمودم که عازم جبهه جنگ حق برضد باطل شوم لازم شد چند کلمه‌ایی به پدران و برادران و خواهران و اقوام بگویم از من به شما وصیت که اگر خداوند مرا قبول کرد و شهید شدم بعد از شهادتم گریه نکنید.

شهید بنی اسدی انتخاب شهادت را افتخار دانسته و آورده‌است: این راه راه انبیا و اولیا من است و از شما می‌خواهم که بعد از من ادامه‌دهنده راهم باشید وپاسدار خون شهیدانی باشید که در راه حفظ دین و این مملکت خودت خود را داده‌اند.

وی علت رفتن خود به جبهه را فرمان امام خمینی (ره) و واجب دانستن حضور در جبهه‌ها و دیگری این‌که به علت شرایط زمانه را به خود تنگ دانستم و عازم جبهه شدم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از