حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده سپاه ناحیه رودان خبر داد:

اجرای ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در رودان

اجرای ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در رودان

فرمانده سپاه ناحیه رودان از اجرای ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمد سالاری عصر امروز در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان رودان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های این هفته با برگزاری همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز و تجلیل از ۱۱۰ نفر از خانواده معظم شهداء، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از صبح امروز آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان افزود: آنچه امروز در کشور داریم حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی می‌باشد و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان کشورمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه طی این هفته بیش از ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همایش مثل مصطفی، رژه موتوری، دیدار با خانواده معظم شهدا، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه فرهنگی در امامزاده شاه قطب الدین که در آن سیر اعزام بسیجیان به جبهه تا شهادت به صحنه نمایش در خواهد آمد، همایش یاد یاران، برگزاری یادواره شهید آبروی محله در نقاط مختلف شهرستان، راهپیمایی خانوادگی، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب، یادواره شهدای بخش رودخانه، یادواره شهدای گمنام از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس می‌باشد.

سالاری از اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه اجتماعی نیز خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، کارگاه هسته تشکیل خانواده با رویکرد فرزندآوری از مهم‌ترین آنهاست.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به امنیت پایدار نیز در طول هفته دفاع همایش بسیجیان شهرستان در قالب گشت‌های شبانه روز رضویون ادامه خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: در این هفته جهادگران بسیجی همزمان با بازگشایی مدارس برای رنگ‌آمیزی و تنظیف مدارس وارد میدان شده‌اند.

سالاری به پرداختن به موضوع بصیرت‌افزایی با رویکرد تحقق فرموده مقام معظم رهبری در جهاد تبیین در سطح مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: در کنار آن نیز در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تبیین این موضوع را در بین نسل جدید با حضور در بین قشرهای مختلف جوان دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه از تلاش برای استمرار برنامه‌های بصیرت‌افزایی تا زمان انتخابات برای تبیین و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری خبر داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از