حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب خبر داد:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته کتاب‌ و کتابخوانی

اجرای ۲۰ برنامه در هفته کتاب‌ و کتابخوانی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب ضمن گرامیداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با شعار، آینده خواندنی است، گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی در میناب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار هرمز؛ علیرضا صبور در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از یک هزار جلد کتاب و مجلات بین نمازگزاران مینابی به صورت رایگان توزیع شد.
 
وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بالا بردن سرانه کتاب در شهرستان در هفته کتاب پیک کتاب و ارسال رایگان کتاب به شهروندان مینابی انجام می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب بیان کرد: نشست بصیرتی حکمرانی، نمایشگاه‌های کتاب، دیدار با امام جمعه، دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، مسابقات نقاشی، معرفی کتاب در فضای مجازی، طرح کتابت قرآنی در بخش کودک و نوجوان و برنامه‌های قصه‌گویی و کودکان، جمع‌خوانی، حضور کتابداران در مدارس انجام می‌شود همچنین زنگ کتابخوانی در مدارس میناب نواخته می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان میناب ۶ باب کتابخانه عمومی و نهاد و یک کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه در حال احداث با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع در شهرهشبندی وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از