حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

رئیس اداره ارشاد رودان خبر داد:

اجرای نمایش سفیدبرفی و آقای رونالدو در رودان

اجرای نمایش سفیدبرفی و آقای رونالدو در رودان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان از اجرای نمایش سفیدبرفی و آقای رونالدو از ۲۷ دی‌ماه به مدت سه شب در این شهرستان خبر داد.

نصرالله شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایش شاد و موزیکال «سفیدبرفی و آقای رونالدو» اقتباسی از داستان قدیمی و افسانه‌ای سفیدبرفی که با رویکردی جدید و بومی طراحی شده است و این نمایش قصه‌ی دختری در جزیره‌ی هرمز را روایت می‌کند که سعی دارد با کمک هفت کوتوله جادوگر جزیره را شکست دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان با بیان اینکه نمایش سفیدبرفی و آقای رونالدو از ۲۷ دی‌ماه تا ۲۹ دی‌ماه در ۶ سانس اجرا (هر شب دو اجرا) به روی صحنه می‌رود، افزود: این اثر برای قشر کودک و نوجوان طراحی شده ولی تماشای این نمایش جذاب برای خانواده ها همراه با کودکانشان توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش سفید برفی و آقای رونالدو به طراحی و کارگردانی مصیب داوری کاری از گروه تئاتر جولاسک بیش از این به مدت ۱۱ شب در بندرعباس نیز به روی صحنه رفته است.

شریفی بیان کرد: در این اثر نمایشی رضا جوذری، معصومه جعفری، فاطیما احمدی نسب، شایان تشکری، فاطمه عبدی‌پور، گلسا گلپور، پرهام قائینی، بیتا نوشادی، ستاره بختیاری، فاطمه حبیب زاده، محمد گیل مردی، بشرا داوری، احمد علی عباسی‌نژاد به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند به مدت سه شب از چهارشنبه در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری شیخ طوسی شهرستان رودان به تماشای این نمایش شاد بنشینند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز جهت خرید و رزرو بلیت می‌توانند به سایت https://Belitbnd.com و یا با شماره ۰۹۳۳۲۷۱۶۶۰۰ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از