حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

استاندار هرمزگان خبر داد:

اتصال هفت روستا به شبکه ملی اطلاعات

اتصال هفت روستا به شبکه ملی اطلاعات

استاندار هرمزگان از اتصال روستاهای درمار، گهردو، کلیبی، بیدوبیه و حاجی‌آباد، چاه میر و چاه گز به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، مهدی دوستی صبح پنجشنبه ۱۳ شهریورماه با اشاره به تلاش دولت جهت برخورداری روستاهای استان از امکان اتصال به شبکه اینترنت، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده با اجرای ۲۴۰ میلیارد ریال پروژه جدید در روستاهای کمتر برخوردار امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات برای ۷ روستای دیگر در هرمزگان ایجاد شد.

 

استاندار هرمزگان افزود: روستای درمار از توابع شهرستان بشاگرد و روستای حاجی آباد از توابع شهرستان میناب هر کدام با ۴۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 

دوستی عنوان‌کرد: روستای گهردو از توابع شهرستان سیریک با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، روستای کلیبی از توابع میناب با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، روستای بیدوییه کجین، چاه میر و چاه گز از توابع حاجی آباد با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت مخابرات از امکان اتصال به شبکه اینترنت برخوردار شدند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: به استناد گزارش واصله از سازمان تنظیم مقررات، طی ۱۰ روز آینده پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای بندرجاسک و سیریک نیز آغاز خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از