حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرعباس:

آمریکا تاوان جنایات در غزه را پس می‌دهد

آمریکا تاوان جنایات در غزه را پس می‌دهد

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: شکی نیست که آمریکا صحنه‌گردان اصلی جنایات غزه است و تاوان این جنایات را پس خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: صهیونیست‌ها در دو هفته اخیر، اوج رذالت و وحشی‌گری خود را در حمله به کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطین و غزه به نمایش گذاشتند اما همان‌طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند، غزه مظلوم، اما مقاوم و با عزت است و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکست.

 

وی با بیان این که صهیونیست‌ها هیمنه عظیمی از خود در زمینه اطلاعاتی و جاسوسی و نظامی ساخته بودند اما با عملیات طوفان الأقصی در هم پاشیده شد، افزود: هر چه در غزه، جنایت بیشتری کنند، هیمنه آنان بیشتر از گذشته در هم می‌شکند چرا که نشان می‌دهند تنها در برابر زنان و کودکان بی‌دفاع جرأت عرض اندام دارند و در برابر رزمندگان مقاومت، جز شکست چیزی عایدشان نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به سفرهای متعدد و مکرر رؤسای جمهوری آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه و ... به اراضی اشغالی اشاره و این سفرها را نشانه گنگی و گیجی آنان از حماسه بزرگ رزمندگان مقاومت دانست.

امام جمعه شهرستان بندرعباس در ادامه گفت: شکی وجود ندارد که آمریکایی‌ها صحنه‌گردان اصلی جنایات غزه هستند و تاوان این جنایات را پس خواهند داد که همانا وعده خداوند بر این امر قرار گرفته است.

 

وی از مردم خواست تا نسبت به وارونه جلوه دادن مسائل از سوی رسانه‌های مدعی همچون اینترنشنال و بی بی سی و ... هوشیار باشند.

گفتنی است، فیلم مستند آقا مصطفی درخصوص زندگی مصطفی صدرزاده، یکی از شهیدان دهه شصتی نیز در مراسم امروز نمازجمعه بندرعباس به نمایش درآمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از