حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/17 | 2024/07/07

Logo

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خبر داد:

آغاز طرح نظارتی لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل

آغاز طرح نظارتی لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل در استان هرمزگان از ۱۲ خرداد آغاز و تا ۲۲ همان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان؛ عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد: بازرسان در قالب طرح ویژه، نظارت بر بازار لاستیک،تعویض روغنی و تزئینات اتومبیل مورد پایش قرار می‌دهند.

وی افزود: تعداد یک‌هزارو ۲۷۰ واحد صنفی لاستیک،تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل در استان مشغول فعالیت هستند که در این طرح تمام واحدهای صنفی این رسته مورد پایش و رصد بازرسان قرار می‌گیرند. 

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور خودروی خود، فاکتور معتبر فروشگاه با مشخصات کامل روغن خریداری شده دریافت نمایند.

پیروی منش در آخر تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از