حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد:

دشمنان در اغتشاشات به دنبال تجزیه کشور بودند

دشمنان در اغتشاشات به دنبال تجزیه کشور بودند

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: دشمن که از حمله نظامی به کشور ایران، خود را عاجز و ناتوان می‌بیند کمر به ایجاد نارضایتی و اعتراضات مردمی با هدف تضعیف انقلاب و براندازی و تجزیه کشور بسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» با اشاره به اهداف دشمنان در ایجاد اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته یک اتفاقی افتاد و مرحومه «مهسا امینی» در مقابل چشم همه، بدون ضرب و شتم به زمین افتاد که بعدها مشخص شد بیماری داشته و از دنیا رفت، البته برای ما فرقی نمی‌کند همه انسان‌ها ارزشمند هستند و مرگشان دردآور، و هیچ‌وقت از مرگ یک هموطن خوشحال نمی‌شویم.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در ادامه افزود: اما یک دفعه یک اتفاق عجیبی افتاد و شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند، آن هم از زبان چه کسانی! از شبکه‌های آمریکایی و کسانی که آمریکایی‌ها حامی آنها بودند.

وی ادامه داد: همچنین شبکه «بی بی سی» انگلیسی، شبکه «اینترنشنال» عربستان و کومه دمکرات و منافقین نیز به حمایت از شعار «زن زندگی آزادی» برخاستند، جالب اینجاست که خانم به اسم «سارا اورارد» در انگلستان در عصر روز سوم مارس ۲۰۲۱، در جنوب لندن توسط مأمور پلیس انگلستان ربوده، مورد تجاوز قرار می‌گیرد و سپس به قتل می‌رسد و او را آتش می‌زند هیچ اتفاقی نمی‌افتد و اصلا مهم نیست که رسانه‌ای شود، یا در عربستان یک خانمی تویتی می زند که به مزاقشان خوش نمی‌آید و او را ۴۵ سال زندانی می‌کنند. همه اینها از شعار «زن، زندگی، آزادی» حمایت می‌کنند و زن ایرانی در این برهه از زمان برایشان مهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری همچنین در ادامه اذعان‌داشت: آمریکا نیز بمب‌های یک تنی را به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی می‌دهد تا بر سر زنان و کودکان غزه بریزند و برایشان کشته شدن این همه انسان مهم نیست، از این طرف این همه آدم می‌کشند، هواپیمای مسافربری را با موشک می‌زنند، بیماران پروانه‌ای را تحریم دارو می‌کنند و از آن طرف، ادعای حمایت از زنان را دارند، فقط بدانیم که آنها هیچ‌وقت دلسوز ما که نبوده‌اند بلکه دشمن خونی ما هستند و اگر فرصتی بیابند همه را می‌کشند.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: دشمن که از حمله نظامی به کشور، خود را عاجز و ناتوان می‌بیند برای جلوگیری از الگو شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا، کمر به ایجاد نارضایتی و اعتراضات مردمی با هدف تضعیف انقلاب و براندازی و در نهایت تجزیه کشور بسته بود.

وی گفت: هدف اصلی آنها از دروغ‌پردازی‌ها، متزلزل کردن دیدگاه‌های مردم مخصوصاً قشر جوان نسبت به نظام و انقلاب بوده است، چون آنها می‌دانند که درخت این نظام اینقدر تنومند شده است که به این راحتی نمی‌توانند آن را براندازی کنند و علت اصلی شکست آنها هم همراهی نکردن مردم کشورمان به خاطر بصیرت و آگاهی ایرانیان است و ملت ایران اسلامی می‌دانند که تمام سخنان آنها دروغ بوده و هیچ وقت دلسوز این مملکت و مردم نبوده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از