حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

آئین تکریم و معارفه بخشدار فین برگزار شد

آئین تکریم و معارفه بخشدار فین برگزار شد

آئین تکریم و معارفه بخشدار فین با حضور معاون توسعه و منابع انسانی فرمانداری بندرعباس و جمعی از مسئولان در سالن آموزش و پرورش فین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، در این آئین، اسحاق لشکری‌پور با حکم فرماندار شهرستان بندرعباس، به عنوان بخشدار فین معرفی و از زحمات حجت صادقی بخشدار سابق تقدیر شد.

حجت‌ صادقی به مدت دو سال بخشدار فین بود که در این مدت به عنوان مدیر و بخشدار نمونه شهرستان بندرعباس را در کارنامه خود دارد .

اسحاق لشکری پور در آگاهی بخشدار جدید دارای دانشجوی ارشد مهندسی مکانیک، کارشناس پایه یک سازمان نظام مهندسی، کارشناس رسمی مرکز قوه قضاییه وسابقه ۱۲ سال خدمت کارشناس رسمی دادگستری را دارا می‌باشد‌.

حجت‌الاسلام حمزه زرنگاری معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بندرعباس، با بیان اینکه تغییرات و تحولات در هر منطقه، باعث پیشرفت خواهد شد، اظهار کرد: اقدامات بخشدار سابق فین در طول دو سال، نشان از تلاش و کوشش و پیگیری‌های یک مسئول خدمتگزار است.

معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری بندرعباس افزود: دولت مردمی سیزدهم بهترین شاخصه برای مسئول خدمتگزار را با استناد به عهدنامه امیر المومنین (ع) یک امانت می‌داند را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

دبیر شورای اداری شهرستان بندرعباس با تقدیر از بخشدار سابق، آرزوی موفقیت و سربلندی برای بخشدار جدید در راستای انجام مسئولیت‌ها را از جانب خداوند متعال خواستار شد‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از