حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی فرمانداری رودان:

۹دی پیچیده‌ترین فتنه علیه نظام را خنثی کرد

۹دی پیچیده‌ترین فتنه علیه نظام را خنثی کرد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی ایران اسلامی توسط ملت با بصیرت ایران اسلامی و با الهام از هدایت الهی در حماسه ماندگار ۹ دی درهم شکست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حامد آزادی در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی شهرستان رودان اظهار کرد: این حماسه را آحاد ملت ایران به صورت خودجوش خلق کردند که هرگز از تاریخ و حافظه‌ها پاک نخواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان افزود: در این روز ملت انقلابی با لبیک به ندای رهبری و ولایی، با آفرینش حماسه‌ای عاشورایی توانستند سیلی محکمی بر فتنه گران و استکبار جهانی بزنند.

وی تصریح کرد: نماد غیرت، استقلال و استکبار ستیزی در ۹ دی اتفاق افتاد و آحاد ملت نشان دادند که با تبعیت پذیری از ولایت، برای حفظ اسلام و انقلاب محکم و استوار ایستاده‌اند و تاریخ هیچگاه فراموش نخواهد کرد که گناه به وجود آورندگان و بسترسازان فتنه 88 از طراحان اصلی فتنه در آمریکا و انگلیس کمتر نبوده و نیست، حضور بابصیرت، آگاهانه و به‌هنگام مردم باعث شد که بساط فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی برچیده شود.

آزادی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای گرامیداشت این حماسه بزرگ در شهرستان رودان گفت: برای گرامیداشت روز بصیرت در رودان دو برنامه ویژه اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه اول در روز جمعه ۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) و برنامه دوم هم در روز ۹ دی از ساعت ۹ صبح در سال حجاب مجموعه ورزشی شهید چمران رودان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با تاکید بر تبیین ابعاد مختلف این حماسه بزرگ به نسل جدید گفت: باید تلاش شود تا نسل جدید و جوان حضور پر رنگی در این برنامه ها داشته باشند.

آزادی ادامه داد: حضور مردم همواره توانسته انقلاب اسلامی را در تمام عرصه‌ها از جمله تحریم و جنگ های روانی دشمن بیمه کند و ما مسئول هستیم که این حضور مردم را در صحنه نگه داریم و دشمنان همواره به اشکال مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب برخاسته از متن مردم بوده اند ولی هوشیاری، ولایت‌مداری و وحدت همه اقشار مردم در کنار اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ناامیدی را در اردوگاه دشمنان ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت مقاومت و طوفان الاقصی نتیجه میدان‌داری حاج قاسم عزیز است چرا که سردار دل‌ها نه تنها در عرصه نبرد بلکه در عرصه ولایت‌مداری و مقاومت هم مرد میدان بود و دشمن فکر کرد با شهادت حاج قاسم، کار مقاومت به سرانجام می‌رسد اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد  که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از