حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

تشریح برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در میناب؛

۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود

۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب گفت: همزمان با سراسر کشور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان میناب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هرمز ؛ حسن رأفتی ، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان گفت: این هفته، فرصتی برای ترویج ورزش همگانی به‌شما رمی‌رود که باید با کمک رسانه‌ها برای ترویج ورزش در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: این هفته نباید تنها مختص اداره ورزش و جوانان شهرستان باشد بلکه باید همه ادارات و سازمان‌ها برای پرداختن جدی‌تر به ورزش همگانی اقدام کنند، چون ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش پویایی و نشاط مردم می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، مسابقات فوتسال ادارات، مسابقات تیراندازی، مسابقات بومی و محلی، جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان میناب است.

وی یادآور شد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش باهدف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین جوانان و افراد جامعه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از