حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس تبلیغات اسلامی بوموسی:

اعتبار ازدست رفته صهیونیست‌ها غیر قابل بازگشت است

اعتبار ازدست رفته صهیونیست‌ها غیر قابل بازگشت است

رئیس تبلیغات اسلامی بوموسی با تأکید بر اینکه شکست صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت غیر قابل ترمیم است، گفت: اعتبار ازدست رفته صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الأقصی قابل بازگشت نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرزاد حسنی، یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه ۱۵  مهرماه ۱۴۰۲ در تاریخ سیاسی منطقه غرب آسیا ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: در این روز رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با حمله به رژیم صهیونیستی سنگین‌ترین شکست تاریخ ۷۵ساله این رژیم جعلی را بر آن تحمیل کردند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بوموسی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۸ مهرماه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری دانشگاهی نیروهای مسلح در سخنانشان به طوفان الأقصی اشاره و آن را به‌خوبی تبیین کردند که سخنان رهبر انقلاب چهار بعد داشت.

 

حسنی با اشاره به بعد اول که شکست غیرقابل‌ترمیم است، عنوان کرد: بعد نخست این است که رژیم صهیونیستی متحمل سنگین شکست تاریخ خود شده است؛ رژیم صهیونیستی همواره از خود تصویری ارائه کرده که نشان می‌دهد از قوی‌ترین بازیگران منطقه غرب آسیا است.

 

وی ادامه داد: دو بعد نظامی و اطلاعاتی در واقع رژیم صهیونیستی به دلیل همین هویت اطلاعاتی و نظامی برای خود یک قدرت نرم و رسانه‌ای و بین‌الاذهانی ایجاد کرده است؛ یکی از دلایل عادی‌سازی بر همین عامل بوده است.۱۵ دمهرماه این هویت از بین رفت.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بوموسی گفت: رژیم صهیونیستی دچار یک حمله غافلگیرکننده، سهمگین و تاریخی شده است و دچار یک شوک بزرگ اطلاعاتی امنیتی و نظامی شده است و خشونت و حملات همه‌جانبه که بعد از عملیات طوفان الأقصی علیه عزه انجام داد در حقیقت یک راهبرد نظامی و عقلانی نبود؛ بلکه حاکی از خشم صهیونیست‌ها نسبت به این شکست مفتضحانه است که به فرموده مقام معظم رهبری، این شکست غیر قابل ترمیم است، لذا ۱۵ مهرماه اعتبار نظامی و اطلاعات رژیم صهیونیستی را از بین برد.

حسنی مطرح کرد: طوفان الأقصی، دفاع مشروع حماس در مقابل جنایات رژیم غاصب است بعد این همه ظلم و جور و محاصره حق طبیعی و مشروع محور مقاومت در دفاع است.

وی با بیان اینکه مظلوم‌نمایی توجیه جنایت نیست، اذعان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرمودند به این مضمون که صهیونیست‌ها در حال مظلوم‌نمایی برای جامعه جهانی هستند ‌که این مظلوم‌نمایی را سپر نمایند و توجیه کنند حملات گسترده‌ای که به مردم مظلوم عزه انجام می‌دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی بوموسی با اشاره به اینکه نسبت‌دادن طوفان الأقصی به ایران تاکتیکی برای کاستن حقارت شکست است، خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی این طوفان و عملیات غرورآفرین حماس را به ایران نسبت می‌دهد در حقیقت می‌خواهد دامن خود را از حقارت شکست مفتضحانه از جنبش مقاومت پاک کند. درحالی‌که طوفان الأقصی، نتیجه ظلم و عداوت و جنایاتی است که سال‌ها به مردم فلسطین روا داشتند و دفاع؛ حق مشروع و طبیعی مردم فلسطین است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از