حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

۱۳ آبان زمینه‌ساز افتخار ایران اسلامی است

۱۳ آبان زمینه‌ساز افتخار ایران اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ۱۳ آبان، همواره‌ نقطه‌ عطفی برای تقابل حق و باطل و زمینه‌ساز افتخار ایران اسلامی است.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دانش‌آموز و دانشجویان این روز را به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان اظهار کرد: سيزده آبان‌ روز بسیار مهمی است به یک معنا روز دانش‌آموز است و به یک معنا روز استواری ملت ايران در مقابل ترفند استکبار جهانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، روز ۱۳ آبان را بیانگر عشق و ایمان ملت شریف ایران و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است که برای سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای کوتاه کردن دست استکبار و دشمنان اسلام و نظام با اراده‌ای وصف‌ناپذیر، ایثار فداکاری و مجاهدت نمودند که مصداق آن را می‌توان در تسخير لانه جاسوسی آمریکا مشاهده نمود.

وی گفت: روز دانش‌آموز،  یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده، آن دانش‌آموز، قهرمانی است‌ که‌ با گذاشتن از خود، سر لوحه تمامی جوانان کشور گردید تا جایی که امام راحل فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است که با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نموده وخود نیز به شهادت رسید.

ناوکی با بیان این‌که ۱۳ آبان روز استکبارستيزي ملت ایران اسلامی و روزی ماندگار در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: این روز ملی در تاریخ انقلاب اسلامی همواره‌ نقطه‌ عطفی برای تقابل حق و باطل و زمینه‌ساز افتخار ایران اسلامی است‌.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اضافه کرد: دانشجویان پیرو خط امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند.

وی همچنین گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با مستکبران و زروگویی است که در ظاهر، شعار دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دهند اما در عمل، ارزشی برای این ادعا قائل نیستند و در سراسر جهان، دست به جنایاتی می‌زنند که لکه ننگی بر دامان آنهاست.

ناوکی در پایان اذعان داشت: امید است در آینده نزدیک، شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از