حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه موقت کیش:

المپیک به نماد نفرت از صهیونیست‌ها تبدیل شد

المپیک به نماد نفرت از صهیونیست‌ها تبدیل شد

امام جمعه موقت کیش با اشاره به جنایت صهیونیست در شهادت اسماعیل هنیه گفت: حتی مسابقات جهانی المپیک پاریس به نماد نفرت از صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجواد موسوی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره کیش اظهار کرد: بعد از اتفاق و حادثه تلخ پرواز اردیبهشت انتخابات برگزار شد، مردم اراده خودشان را نشان دادند و دکتر پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم، انتخاب کردند، مقدمات در واقع به مرحله ظهور رسیدن این اراده مردم، تنفیذ رهبری بود و بعدش مراسم تحلیف در هفته گذشته صورت گرفت.

وی افزود: هم تنفیذ مقام معظم رهبری بر رأی مردم و هم تحلیف رئیس جمهور برای سوگند یاد کردند، نسبت به قانون اساسی و در واقع آن مواردی که در قانون ذکر شده در مقابل مهمانان داخلی خارجی، نمایندگان مجلس و در حضور رئیس قوه قضائیه این تحلیف صورت گرفت.

امام جمعه موقت کیش تأکید کرد: آغاز دولت چهاردهم، آغاز مجلس جدید و ابتدای برنامه هفتم توسعه است آماده است برای یک دولت تازه نفس و دولتی که اراده کار کردن داشته باشد، همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند همه باید برای موفقیت دولت چهاردهم و دولت آقای پزشکیان دست به دست هم بدهیم، لذا همه باید کمک کنند و این اراده را داشته باشند که دولت چهاردهم که دولت جمهوری اسلامی ایران است در این زمان حساس، موفق شود.

موسوی خاطرنشان کرد: همه مردمی که ارادت به نظام دارند، علاقه‌مند هستند، مشکلات و گرفتاری‌هایی دارند همه پای کار نظام مقدس و نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی بایستند دولت وزرا و مردم باید پای کار بیایند که مقدمات یک دولت مردمی آماده شود.

وی گفت: در حوزه بین‌المللی این روزها، مسئله غزه و فلسطین در صدر مسائل است، ۳۰۰ روز از طوفان‌الاقصی می‌گذرد، حدود ۱۰ ماه از جریان طوفان‌الاقصی که در بهترین زمان ممکن این مقاومت شروع شد وگرنه فلسطین و فلسطینی‌ها در حال فراموشی بودند اما طوفان‌الاقصی به جریان فلسطین جان دیگری داد و نقطه عطفی برای جبهه مقاومت شد.

 امام جمعه موقت  کیش تصریح کرد: صحنه کربلای همان غزه امروز است و مردم غزه همان مظلومان و شهیدان دشت کربلا هستند، و مردمشان در آن نقش دارند، صحنه‌گردانی می‌کنند و اسرائیل جنایت‌کار، آمریکا و طرفداران آنها هم شمر و یزید و بنی‌امیه زمانه هستند.

موسوی ادامه داد: دشمنان بدانند که مقاومت بیدار است، یعنی که غزه بیدار است و جریان مقاومت پایداری می‌کند، این روزها، مسابقات جهانی المپیک در پاریس در حال برگزاری است، که به نماد نفرت جهانی از صهیونیست تبدیل شده است ورزشکاران، شعار فلسطین، فلسطین سر می‌دهند و مرگ بر اسرائیل می‌گویند، این صحنه، صحنه‌ای‌ است که نتانیاهو با آن روبه‌رو است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از