حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

پیروزی پالایش نفت بندرعباس در شهرآورد هرمزگان

پیروزی پالایش نفت بندرعباس در شهرآورد هرمزگان

تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مصاف با فولاد هرمزگان دریک بازی برتر با نتیجه ۶ بر سه شهرآورد هرمزگان را با پیروزی به پایان برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ فولاد هرمزگان در هفته نخست میزبان تیم همشهری خود پالایش نفت بندرعباس در سالن فخر بود.

تیم‌های فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس برای رسیدن به گل حملات خود را روی دروازه یکدیگر آغاز کردند و تا ۱۰ دقیقه نخست بازی با درخشش دروازه بانان ۲ تیم دروازه‌ها بسته ماند، در دقیقه ۱۴ بازی «حمزه کدخدا» موفق به گشودن دروازه پالایش نفت شد.

در دقیقه ۱۷ بازی فولاد هرمزگان می‌توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد، اما ضربه «مهدی زاهدی» با واکنش «سپهر محمدی» دروازه‌بان پالایش نفت بندرعباس به کرنر رفت. محمد حسین بازیار دریک فرصت مناسب گل نخست پالایش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

تیم فولاد هرمزگان که نبص بازی را در دست گرفته بود، توسط «سروش احمدیان» به گل دوم دست یافت تا نیمه نخست با برتری فولاد هرمزگان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم شاگردان «عباس روزپیکر» در تیم پالایش نفت بندرعباس برای جبران گل خورده بازی را هجومی شروع کردند و نبض بازی را در دست گرفتند.

فولاد هرمزگان بعد از پنج خطا شدن یک پنالتی از روی نقطه دوم به پالایش داد که این پنالتی را «محمد بنی اسدی» به گل مساوی تبدیل کرد.

«امیر حسین دهقانی» بهترین بازیکن این دیدار با زدن ۲ گل پیاپی پالایش نفت را چهار بر ۲ پیش انداخت، پالایش نفت که بازی به دست گرفته بود در ادامه توسط «امیررضاخون جهان و علی جوذری» با زدن ۲ گل دیگر عدد گل های تیم شان را به ۶ گل رساندند.

در ادامه بازی و در دقیقه ۳۹ «احسان سلیمانی» گل سوم را برای فولاد هرمزگان به ثمر رساند و این بازی که با حضور هواداران ۲ تیم برگزار شد، در پایان با نتیجه ۶ بر سه به سود پالایش نفت بندرعباس به پایان رسید.

برای فولاد هرمزگان در این بازی مجتبی بذرافشان، بکا آخماتالیف، ایمان سازوار، محمد رضا شجاعی، محمد رضا دهقانی، مرتضی عزتی، مهدی زاهدی، قاسم عروجی ، احسان سلیمانی، حمزه کدخدا، سروش احمدنیا و علیرضا شیخ لر با سرمربیگری علی امیری بازی کردند.

برای پالایش نفت بندرعباس که عباس روزپیکر هدایتش بر عهده داشت، محمد بنی اسدی، سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد حسین بازیار، علی عابدین، امیر حسین دهقانی، علی جوزری، امین مراد احمدی، میثم برمشوری، نوید آذری، شهاب طالبی و امیررضا خون جهان بازی کردند.

داوران این بازی علی حفیظی، امیر باقری، سعید قربانی زاده و اسماعیل نعمتی وقت نگهدار بود. نماینده فدراسیون کریمی بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از