حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

پایان رؤیای سرخ‌پوش شدن علی قلی‌زاده
وینگر تکنیکی به ایران نمی‌آید؛

پایان رؤیای سرخ‌پوش شدن علی قلی‌زاده

در پی عدم موافقت باشگاه لهستانی، علی قلی‌زاده نتوانست بار دیگر به فوتبال ایران برگردد و این بار برای پرسپولیس بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از راه دانا؛ در هفته‌ها و روزهایی که گذشت، علی قلی‌زاده به تارگت و هدف اصلی مدیران و سران باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالاتی تبدیل شده بود و سرخ‌ها قصد داشتند وینگر تکنیکی تیم ملی را به تهران بیاورند. مذاکرات تا جایی پیش رفت که تراکتور تبریز برای برهم زدن بازار و کاهش احتمال انتقال وی، پیشنهادی با رقمی گزاف به قلی‌زاده داد.

با این همه اما قصد قلی‌زاده از بازگشت به ایران، فقط بازی در لباس پرسپولیس بود اما درخشش پی‌درپی او در لباس لخ‌پوزنان لهستان و گل و پاس گلی که در ۲ هفته اخیر لیگ این کشور برای آبی‌ها به ثمر رساند، باعث شد سران باشگاه لهستانی در انتقال وی و صدور رضایت‌نامه‌اش به شک و تردید جدی بیفتند و قیمت آزادسازی وی برای پرسپولیس را بالاتر ببرند.

در روزهای اخیر احتمال پیوستن قلی‌زاده به باشگاه پرسپولیس چیزی در حد زیر ۱۰ درصد بود که دیشب بازیکن تیم ملی با انتشار یک استوری نوشت: «سلام به همه هواداران عزیز. باید تشکر ویژه کنم از باشگاه پرسپولیس و آقای درویش که خیلی برای انتقال من پیگیری کردند ولی با توجه به اینکه من یک بازیکن حرفه‌ای و تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان لهستان هستم، باید هر ۲ باشگاه به توافق می‌رسیدند که باشگاه بنده موافق نبود. به هرحال من بازیکن لخ‌پوزنان هستم و متعهد به این باشگاه و یقینا هواداران عزیز باشگاه بزرگ پرسپولیس این موضوع را درک می‌کنند.»

از این استوری مشخص می‌شود که لخ‌پوزنان لهستان با رقم پیشنهادی سرخ‌ها برای آزادسازی قلی‌زاده به توافق نرسیده و تی با وجود جذب یک وینگر دیگر، قصد فروش قلی‌زاده با رقم پیشنهادی پرسپولیس را نداشت. این در شرایطی است که پرسپولیس تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد قلی‌زاده خوابانده بود و آلترناتیو خاصی برای او نداشت.

امروز در حالی مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد که رضا درویش در تنگنا قرار گرفته. رقبا نظیر استقلال، تراکتور و سپاهان تقریباً بازار را شخم زده‌اند و از ستاره‌های لیگ گرفته تا بازیکنان خارجی، یکی پس از دیگری به خدمت گرفته و حتی با مشکل سقف بازیکن مواجه شده‌اند اما این موضوع برای سرخ‌ها صدق نمی‌کند و آن‌ها جای خالی هم دارند.

پرسپولیس در ۲ هفته اخیر لیگ موفق به کسب پیروزی نشده و جمعه هم به مصاف فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل‌محمدی خواهد رفت. رضا درویش امروز می‌بایست مدیران کنسرسیوم بانکی را به سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش قانع کند وگرنه روزهای پرتلاطمی پیش روی اوست و البته مشخص نیست او ماندنی باشد یا نه.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از