حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد:

بسیج سازندگی با راه‌سازی به یاری روستاییان شتافت

بسیج سازندگی با راه‌سازی به یاری روستاییان شتافت

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: افتتاح ۱۱ کیلومتر راه روستایی کوهشاه و همچنین بازگشایی راه روستایی جاده سیرمند حاجی‌آباد از طریق انفجار در «گردنه صعب‌العبور» صورت گرفت.

یاسین باوقار در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: ۱۷ اردیبهشت به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بسیج سازندگی تشکیل شد و از همان آغازین روزهای تشکیل، خدمات بسیار زیاد و مطلوبی در عرصه‌های گوناگون از جمله محرومیت‌زدایی و عمرانی، ساخت‌وساز، اقتصاد مقاومتی و گروه‌های جهادی انجام شده و پروژه‌های ارزنده‌ای در دستور کار قرار دارد.

 وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی در هفته بسیج سازندگی ابراز داشت: به درخواست اهالی روستای کوشاه حاجی‌آباد بسیج سازندگی که هدفش محرومیت‌زدایی است وارد میدان شد و در اولویت طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان قرار گرفت و این راه روستایی که اهالی سال‌ها منتظر بودند به طول ۱۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
 
 باوقار بیان کرد: در راستای اقدامات خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر شد
 
وی ضمن اشاره به برنامه‌های شاخص در هفته بسیج سازندگی عنوان داشت: افتتاح ۱۱ کیلومتر راه روستایی کوهشاه و همچنین بازگشایی راه روستایی جاده سیرمند حاجی‌آباد از طریق انفجار در «گردنه صعب‌العبور» صورت گرفت.
 
 مسئول بسیج سازندگی هرمزگان به توزیع ۵ هزار دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: تعداد ۵ هزار دستگاه کولرگازی به مددجویان در استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود. 
 
 باوقار بیان کرد: یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸۰ سری جهیزیه برای بهزیستی و مابقی اقلام شامل یخچال، کولر و تلویزیون برای سایر نیازمندان اهدا خواهد شد. 
 
 
 مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان افزود: ۶۵۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان در هرمزگان تدارک دیدیم که توسط بسیج سازندگی نواحی اهدا می‌شود. 
 
 وی همچنین در ادامه سخنانش به مناسبت هفته بسیج سازندگی به افتتاح ۱۰ باب پروژه مسکن مددجویی کمیته امداد و تسطیح ۳۰ هکتار اراضی کشاورزی در منطقه شهداد حاجی‌آباد اشاره کرد.
 
باوقار تصریح کرد: ویزیت و مشاوره رایگان، اعزام بیش از پنج گروه جهادی پزشکی در مناطق مختلف هرمزگان جهت مداوای رایگان نیازمندان و همچنین اعزام گروه‌های جهادی عمرانی برای مرمت و بازسازی ۴۰ باب منزل مسکونی نیازمندان به مناسب هفته بسیج سازندگی در هرمزگان انجام می‌شود. همچنین بیش از پنج هزار پرس غذای گرم و البسه بین نیازمندان در این هفته توزیع می‌شود. 
 
 وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی همواره یار مردم بوده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای اهداف انقلاب پاسداری می‌کند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از