حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جزیره هرمز

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جزیره هرمز

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جزیره هرمز برگزار شد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الله سالاری، فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) هرمز گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ورزش‌دوست این جزیره برگزار شد. 

سالاری اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با استقبال گرم و پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم جزیره هرمز برگزار و به‌قیدقرعه جوایزی بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

وی افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها و توجه به ورزش‌های همگانی علاوه بر اینکه اقشار مختلف مردم را در برگزاری هر چه‌بهتر و کیفی برنامه‌ها سهیم می‌کند در نشاط، شادابی و سلامتی آنان نقش بسزایی دارد. 

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) هرمز ادامه داد: در جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف این جزیره آغاز شده و در طول هفته جاری نیز تداوم دارد.

 سالاری ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۷۵ عنوان برنامه در قالب ۲۹۹ ریز برنامه در این جزیره با محوریت مردم و با مشارکت دستگاه‌های مختلف و بسیجیان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) هرمز گفت: این همایش که هم‌زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس بپاشد بیش از هزارنفر از اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌ها مسیر سه کیلومتری میدان بسیج تا ساحل غربی این جزیره را پیاده طی کردند.

در پایان نیز به ۶۵ نفر از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه جوائزی نظیر ۱۴ کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و ۵۱ هدیه نقدی اهدا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از