حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) بشاگرد:

نیش عقرب، جان نوزاد یک‌ساله بشاگردی را گرفت

نیش عقرب، جان نوزاد یک‌ساله بشاگردی را گرفت

رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد گفت: عقرب گزیدگی نوزاد یک سال و چهار ماهه در روستای اکبرآباد آخران بشاگرد به دلیل دیر مراجعه کردن بیمار به بیمارستان باعث مرگ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از  بشری، مظاهر نجفی با اعلام این خبر گفت: عصر روز دوشنبه هجدهم تیرماه سال جاری، خانواده‌ای بشاگردی از توابع بخش سیت و ماستی شهرستان بشاگرد برای احیای شیرخوار یک ساله خود به بیمارستان بقیه الله (ع) مراجعه کرده که متاسفانه کودک این خانواده از علائم حیاتی برخوردار نبود.

وی افزود: یک کودک توسط خانواده و دایی‌اش بدون علائم حیاتی به این مرکز درمانی آورده شد که علی‌رغم تلاش‌های بیش از ۴۵ دقیقه‌ای برای احیا، راه به جایی نبرد.

رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد، به نقل از گفته‌های دایی نوزاد فوت شده، بیان کرد: نیمه شب گذشته این کودک از ناحیه پهلوی چپ مورد گزش عقرب قرار گرفته و خانواده وی از این موضوع بی اطلاع بوده‌اند تا اینکه ظهر روز بعد هنگام شیر دادن به بچه، متوجه حالت تهوع و استفراغ کودک شده و همچنین خون در ادرار نوزاد مشاهده می‌کنند.

نجفی گفت: هنگامی که این خانواده به بیمارستان مراجعه کرده‌اند ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه بوده و متاسفانه بچه شیرخوار قبل از رسیدن به این مرکز درمانی، جان خود را از دست داده بود.

وی بر لزوم رسیدن به موقع به مراکز درمانی جهت درمان انواع گزش تاکید و خاطرنشان کرد: بی‌توجهی و دیر رساندن بیمار مورد گزش قرار گرفته به خصوص از نوع نیش مار و عقرب، باعث به خطر افتادن جان بیمار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از