حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در حاجی‌آباد

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در حاجی‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد گفت: با تلاش ضربتي مأموران انتظامي این شهرستان، قاچاقچيان در انتقال 70 کيلو ترياک ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ علی‌اکبر نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجي اباد با همکاري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان از قصدجابجايي و انتقال يک محموله مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از بررسي موضوع، شب گذشته ضمن هماهنگي با مقام قضايي با تشکيل تيمي به محل و مسير تردد احتمالي قاچاقچيان اعزام و پس از چند ساعت گشت زني و تعقيب و مراقبت به يکدستگاه خودرو سمند مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد ادامه داد: راننده و سرنشين خودرو بدون توجه به دستور پليس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقيب و گريز طولاني، متهمان عرصه را بر خود تنگ ديده و با رها کردن خودرو و استفاده از موقعيت منطقه و تاريکي شب، از محل متواري شدند که در بازرسي از خودرو قاچاقچيان، ۷۰ کيلو مواد مخدر ترياک کشف و ضبط و تلاش مأموران براي دستگيري متهمان متواري که شناسايي شده‌اند، ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از