حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/18 | 2024/05/07

Logo

با حضور مسئولان؛

میزخدمت مسئولان رودان در روستای مازغ‌کران برپا شد

میزخدمت مسئولان رودان در روستای مازغ‌کران برپا شد

میز خدمت ادارات شهرستان رودان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان و فرمانده سپاه ناحیه رودان در روستای مازغ کران برپا و مشکلات مردم این روستا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛  میز خدمت ادارات شهرستان رودان عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان و فرمانده سپاه ناحیه رودان در روستای مازغ کران برپا و مشکلات مردم این روستا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 در این دیدار مردمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان، فرمانده سپاه ناحیه رودان، جانشین سپاه ناحیه رودان، مدیران و کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع آب مشکلات روستای مازغ کران در این حوزه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
 حامد آزادی در جمع مردم روستای مازغ‌کران با اشاره به خدمت ویژه دولت مردمی در سطح روستاهای شهرستان اظهار کرد: دولت مردمی طی سه سال گذشته بیشترین طرح عمرانی و خدماتی را در روستاها اجرایی کرده است.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از اجرای زمین‌های ورزشی، روکش بیش از ۴۰ کیلومتر آسفالت، اجرای طرح‌های هادی، پروژه‌های آبرسانی به‌عنوان برخی از خدمات دولت در روستاهای شهرستان نام برد و افزود: حضور در بین مردم برای مسئولان یک وظیفه است و تلاش خواهیم کرد طی این دیدارهای مردمی دغدغه‌ها و مطالبات مردمی را به حداقل برسانیم.
 وی در ادامه با اشاره به برخی مطالبات مطرح شده اهالی روستا بر لزوم رسیدگی فوری ادارات متولی به مشکلات روستای مازغ کران تأکید کرد و گفت: برخی از مشکلات سال‌ها بر زمین‌مانده است؛ اما هم اکنون با همراهی و مشارکت بسیار خوب سپاه پاسداران تلاش خواهد شد مشکل آبرسانی روستا به‌زودی مرتفع شود.
 آزادی در ادامه با قدردانی از همراهی و مشارکت سپاه در رفع مشکلات روستاها از بازسازی پل محدوده این روستا و روستای دهماتون در آینده نزدیک و بهسازی کانال آب کشاورزی این روستا خبر داد.
 
 خدمت به مردم بزرگ‌ترین شکر نعمت زندگی در سایه نظام اسلامی است
 فرمانده سپاه ناحیه رودان نیز در جمع مردم روستای مازغ کران با اشاره به اینکه خدمت به مردم بزرگ‌ترین شکر نعمت زندگی در سایه نظام اسلامی است، گفت: مردم وارثان اصلی این نظام هستند و خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند و نعمت بزرگ است و امروز باید از این فرصت به‌خوبی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.
 محمد سالاری در ادامه با اشاره به مشارکت و برنامه‌ریزی برای حضور در بین مردم و رفع دغدغه‌های آن‌ها بیان کرد: اولویت سپاه و بسیج در رفع محرومیت‌زدایی قرار گرفته و محوریت کلیه برنامه خدمت به مردم و خصوصاً در نقاط روستایی است.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از