حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان:

مهاجرت معکوس مصداق شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها است

مهاجرت معکوس مصداق شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: تشدید و سرعت گرفتن روند مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی و همچنین شکست اقتصادی از مصادیق شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها است.

محمد رسول جلالی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز در پاسخ به چرایی غیرقابل‌ترمیم بودن شکست اسرائیل در عملیات طوفان الأقصی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آئین تحلیف دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری حضرت علی(ع) از عملیات طوفان الأقصی به‌عنوان زلزله ویرانگر یاد کردند و شکست مفتضحانه رژیم جعلی صهیونیستی را غیرقابل‌ترمیم بودن دانستند، لذا نکته‌ای که ایشان به آن اشاره داشتند از منظرهای مختلف بسیار مهم است.

 

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه افزود: خسارات عملیات زلزله گونه طوفان‌ الأقصی که بر صهیونیست‌ها منحوس تحمیل کرد سبب شکسته‌شدن هیمنه و ابهت پوشالی این رژیم جعلی بود که بیشتر توسط رسانه‌های حامی این رژیم جعلی در اذهان ملت‌ها و باور مردم شکل‌گرفته بود.

 

جلالی با اشاره به ابعاد و پیامدهای نبرد طوفان الأقصی، و با بیان اینکه اقدام غافلگیرانه مقاومت فلسطین موجب شگفتی‌های متعدد در عرصه‌های اطلاعاتی و عملیاتی علیه رژیم غاصب اسرائیل شده است، تصریح کرد: این عملیات از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و پاسخی قاطع به بیش از ۷۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

 

وی همچنین به تغییر نگاه افکار عمومی به اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی بعدازاین شکست غیرقابل‌ترمیم بیان کرد: همان کسانی که در منطقه روی ارتش رژیم صهیونیستی حساب بازکرده بودند، پس از زلزله ۱۵ مهر متوجه شدند که ارتش اسرائیل دارای قدرتی پوشالی است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در چند سال اخیر به عادی‌سازی روابط با برخی از کشورهای اسلامی روی آورده است، تصریح کرد: بعد از عملیات طوفان الأقصی، برخی از این کشورها از مواضع خودشان برگشته و درس‌های متعددی از آن گرفتند.

 

جلالی همچنین اضافه کرد: زلزله ویرانگر ۱۵، ضربات سهمگینی نیز به پروژه عادی‌سازی روابط با اسرائیل وارد کرد و این تأثیر در نوع واکنش کشورهایی همچون عربستان کاملاً مشهود است.

 

وی در ادامه از تشدید و سرعت گرفتن روند مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی و همچنین شکست اقتصادی را از دیگر مصادیق «شکست غیرقابل‌ترمیم» برای رژیم صهیونیستی، یاد و تشریح کرد: این عملیات نه‌تنها عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب منطقه را به حاشیه کشاند، بلکه تأثیر مستقیم بر اوضاع منطقه خواهد گذاشت و سبب می‌شود تا فضای جدیدی را در منطقه غرب آسیا حاکم شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از