حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

استاندار هرمزگان:

مطالبه دیرینه مردم بندرعباس به تحقق نزدیک می‌شود

مطالبه دیرینه مردم بندرعباس به تحقق نزدیک می‌شود

استاندار هرمزگان که به‌تازگی از پایان طرح تصفیه فاضلاب بندرعباس در سالجاری و انتقال پساب بازیافتی آن به صنایع بندرعباس خبرداده بود در بازدید ظهر امروز از پروژه بر تحقق این مطالبه دیرینه مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در بازدید از طرح در حال اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: این مطالبه دیرینه مردم بندرعباس بوده که در دولت سیزدهم به تحقق نزدیک شده و امسال پایان این طرح به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: در ابتدای دولت سیزدهم در حد محدودی تقریباً به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال پیشرفت داشته؛ اما اکنون بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال قرارداد برای تکمیل این طرح منعقد شده است. 

وی افزود: هدف ما اجرای یک طرح باکیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند و برنامه این است گام‌های که عملیاتی شده تا پایان ۱۴۰۴ به پایان برسد.

گفتنی است اجرای این طرح که پیشرفت ۸۵درصدی را طی کرده با نگاه بلندمدت و آینده‌نگر مناطقی مانند شهرک پیامبر اعظم (ص) و طرح نهضت ملی مسکن را به طور کامل پوشش دهد. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از