حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان:

مسئولان نسبت به شعار سال بی‌تفاوت نباشند

مسئولان نسبت به شعار سال بی‌تفاوت نباشند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان با اشاره به نقش‌ دولت در تحقق شعار سال گفت: مسئولان نسبت به شعار سال بی‌تفاوت نباشند‌.

محمدرسول جلالی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به فلسفه نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با تشخیصی که از مسائل کشور دارند، هر سال را به نامی، نامگذاری می‌کنند و مسئله‌ای که چندسال اخیر در نامگذاری سال‌ها مورد توجه قرار داده‌اند بحث تولید است و تأکید ایشان بر افزایش تولید در داخل کشور با مشارکت مردم است.

 وی در ادامه افزود: از سوی مقام معظم رهبری، سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، چراکه شاه‌کلید رفع مشکلات کشور، همین مسئله تولید با مشارکت هست.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان همچنین بیان کرد: مشارکت مردم در تولید اعم از خرد و کلان بسیار حائز اهمیت است لذا مردم باید در این عرصه به طور جد مشارکت داشته باشند تا شعار سال به معنای واقعی خود تحقق یابد و به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص، جامه عمل بپوشانند.

جلالی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که نقش مردم در تحقق جهش تولید، با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در اولویت است لذا خرید کالاهای تولید داخل یکی از راه‌های اصلی تحقق شعار سال است.

وی همچنین ابراز داشت: خرید کالاهای داخلی شاید کیفیت پایین‌تری نسبت به کالاهای مشابه داشته باشد اما مزیت‌اش این است که رشد تولید و اشتغال‌زایی در داخل کشور را در پی خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به رفع مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در کشور و وجود نیروهای توانمند و متخصص داخلی، برای عبور از این مشکلات، نیازمند همت و تلاش مضاعف هستیم.

جلالی با بیان اینکه دولت نیز در تحقق شعار سال وظایفی بر عهده دارد، تأکید کرد: مسئولان نسبت به شعار سال بی‌تفاوت نباشند و با برنامه‌ریزی و تلاش و همت مضاعف، نسبت به تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم اقدام کنند تا پایان سال شاهد کاهش و رفع مشکل بیکاری در کشور باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از