حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبر داد:

جذب ۷۵درصد از بودجه سرمايه‌اي سال ۱۴۰۱

جذب ۷۵درصد از بودجه سرمايه‌اي سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: ادامه طرح تعويض سيم به كابل بايد با دهه فجر سال ۱۴۰۳ به صد درصد برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد کریمی عصر امروز در نشست با کارکنان معاونت مهندسی بر لزوم اولویت دادن به مؤلفه‌ها و آموزه‌های فنی و مهندسی برای پیشبرد اهداف شرکت در سال جهش تولید تأکید کرد و گفت: ۷۵ درصد از بودجه سرمايه‌اي سال ۱۴۰۱ جذب شده است.

 وی با تأکید بر مشهود بودن رشد و ارتقا در مجموعه معاونت مهندسي به طور كامل، به بكارگيري بهينه منابع با تلاش مضاعف براي ارتقا عملكرد سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با مروري بر رويكردهاي اتخاذشده و اهداف تعيين‌شده تصریح کرد: ادامه طرح تعويض سيم به كابل بايد با دهه فجر سال ۱۴۰۳ به صد درصد برسد.                               

کریمی در ادامه، اصلاح مبلمان شهري در بخش شبكه‌هاي توزيع، اصلاح و بازسازي شبكه‌هاي توزيع در شهر بندرعباس، تسهيل خدمات‌رساني به مشتركين و متقاضيان، توجه جدی به بخش GIS بخصوص در سطح فشار ضعيف، كاهش هزينه‌ها در طرح‌ها و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در شبكه‌ها، کاهش صف انتظار براي مشتركين و متقاضيان و تفويض اختيار در بخش معاملات متوسط و افزايش آن تا سطح تامين اعتبار از جمله مواردی بود که مورد تأکید جدی قرار داد.

وی همچنین بر استقرار سامانه واگذاري طرح‌ها به پيمانكاران به طور كامل، اجراي برنامه‌ها طبق اعتبارات و عدم انصراف بودجه، اتمام پروژه‌ها و تعيين تكليف آن در همان سالي كه تامين اعتبار شده‌اند، بررسي راهكارهاي قانوني جلب مشاركت متقاضيان در بخش طرح‌هاي نيرورساني و گسترش درآمد از اين منابع، پيگيري بروز رساني هزينه‌ها و نرخ خدمات ارائه شده به مشتركين و متقاضيان و استفاده بهينه از ظرفيت هاي آموزشي به منظور رشد و ارتقا دانش و توانمندي‌هاي مجموعه همكاران تأکید موکد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود از معاونت مهندسي و دفتر تحقيقات بخاطر كسب مقام برتر در بين شركت‌هاي توزيع و برق منطقه‌اي كشور، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

 

جذب ۷۵درصد از بودجه سرمايه‌اي سال ۱۴۰۱

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از