حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه رودان:

مردم میدان‌داران سیاست در گفتمان جمهوری‌ اسلامی هستند

مردم میدان‌داران سیاست در گفتمان جمهوری‌ اسلامی هستند

امام جمعه رودان گفت: مردم طراح اصلی میدان سیاست در گفتمان جمهوری اسلامی هستند و هیچ‌گاه سیاست‌زده و بازی‌خورده نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به وصیت‌نامه امام راحل گفت: این فداکاری‌های ملت ایران همگی ناشی از عشق، علاقه و ایمان سرشار ملت به خدای متعال است و خدا را شاکریم که در بهترین دوران پیوند بین امام و امت قرار داریم.

وی، انقلاب اسلامی را تجلی گفتمان اسلام و مبارزه با طاغوت معرفی کرد و افزود: ملت ایران با حماسه حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یاری جبهه حق شتافت و با انجام تکلیف دینی و انقلابی خود رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنافداه را به دست آوردند و قطعا تبلیغات رسانه‌های دشمن و وسوسه‌های خناسان و دشواری های اقتصادی و معیشتی عزم این ملت را سست نخواهد کرد.

امام جمعه رودان تصریح کرد: مردم طراح اصلی میدان سیاست در گفتمان جمهوری اسلامی هستند و به برکت التزام به اصل فاخر مکتب اسلام ناب یعنی اصل امامت و ولایت هیچ‌گاه سیاست‌زده و بازی خورده نخواهند شد و اختلال در معیشت، آن‌ها را دچار اختلال محاسباتی نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام بارانی با اظهار امیدواری حضور باشکوه مردم در میدان انتخابات به نقش خواص در این حماسه بزرگ اشاره و عنوان کرد: خواص در جامعه نقش پیشران را دارند و می‌توانند از رکود و توقف در جامعه جلوگیری نمایند لذا رهبر عالیقدر انقلاب همواره بر نقش خواص تاکید دارند.

بارانی، دنیاگرایی، اشتباه در تشخیص و عدم شجاعت در عمل را از آفات خواص ارزیابی و ضمن اشاره به راه‌های درمان این آفات گفت: دشمن با سوءاستفاده از این آفات به دنبال ناامیدی و بی عملی خواص است لذا راه درمان و از بین بردن این آفات اولا؛ تقویت امید ایمانی و اعتقاد به یاری الهی و ثانیا؛ شکستن سکوت و مقابله با تعلل در عمل است و به لطف الهی با تقویت این دو مولفه و همت خواص نقشه دشمن خنثی و پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از