حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان هشدار داد:

محدودیت برق در انتظار مشترکان پرمصرف هرمزگان

محدودیت برق در انتظار مشترکان پرمصرف هرمزگان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان خواستار همراهی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان خانگی در برنامه‌های مدیریت مصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، مهرداد حاجی‌زاده اظهار کرد: از آنجا که مشترکان خانگی استان، سهم قابل توجهی از مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند، همکاری آنان می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در تامین برق پایدار و عبور از دوران اوج مصرف برق داشته باشد. 

وی، به محدود شدن برق مشترکان خانگی پرمصرف اشاره کرد و افزود: مشترکان خانگی پرمصرف که میزان مصرف آنها بیش از ۲.۵ برابر الگو است حتما مدیریت مصرف را رعایت کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن، ناگزیر به محدودکردن برق آنها می‌شویم. 

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی شده است طی دو هفته گرم پیش‌رو حد نصاب‌های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، گفت: با تداوم گرما و افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده که بیشترین علت آن استفاده از وسایل سرمایشی است.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: بی‌تردید در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم و از همه مشترکان در بخش‌های مختلف درخواست می‌شود تا با درپیش گرفتن راهکارهای مصرف بهینه برق به ویژه در ساعات اوج بار (ساعت ۱۲ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣)، همچون تنظیم کولرهای گازی روی ٢٤ درجه و موکول نمودن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار، کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری نمایند.

وی، عبور از پیک مصرف برق در استان را نیازمند همراهی کلیه مشترکان برق از جمله خانگی، تجاری ، اداری و ... در سراسر استان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری و همراهی مردم با صنعت برق استان، بتوانیم برق پایدار و مطمئن را دراین روزهای گرم تابستان تامین نمائیم. 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به ثبت شاخص‌های جدید در مصرف برق بیان داشت: مصرف برق استان در روزهای گذشته به بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید، این میزان مصرف نسبت به روزهای مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد، ثبت شاخص‌های جدید مصرف در روزهای گرم تابستان در حالی که روزهایی گرمتر پیش بینی می شود هشدار دهنده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از