حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی هرمزگان را حمایت می‌کنیم

فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی هرمزگان را حمایت می‌کنیم

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نسبت به حمایت از توسعه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی «هرمز» به نقل از اداره کل شیلات هرمزگان، فاطمه جراره در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از نمایندگان جامعه شیلاتی استان که در اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد، ضمن گفتگو پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان و آبزی‌پروران استان، نسبت به حمایت از توسعه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی اعلام آمادگی کرد.

وی با تقدیر از اقدامات شیلات هرمزگان، بر توسعه ظرفیت‌های شیلات هرمزگان به ویژه در حوزه پرورش میگو، پرورش ماهیان دریایی، صید و صیادی و بنادر صیادی تاکید کرد.

 نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حوزه شیلات هرمزگان، حوزه وسیع و تاثیرگذار در رونق و توسعه اقتصاد کشور است تصریح کرد: بدون شک، استان در تحقق اهداف عالی و سازمانی شیلات هرمزگان از این دستگاه اجرایی حمایت خواهد کرد. 

جراره ضمن تقدیر از اقدامات اخیر شیلات هرمزگان، بر ظرفیت‌های شیلات هرمزگان به ویژه در حوزه پرورش میگو، پرورش ماهیان دریایی، صید و صیادی، مسائل پیش‌رو جامعه صیادی و تعامل خوب شیلات استان با جامعه بهره‌بردار و ... اشاره کرد.

در ادامه این دیدار، مسعود بارانی، مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شیلات هرمزگان به تشریح ظرفیت‌ها و موانع توسعه بیش از پیش شیلات در استان هرمزگان پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه شیلات استان هرمزگان در توسعه استان و کشور ببان داشت: شیلات به عنوان محور توسعه می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در استان داشته باشد که خوشبختانه گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از